Gå til innhold

Film: Drifte treninga på fredagen på våler ow

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ostby

Man ser jo hvordan det går når man prøver å drifte en amcar da... snurr snurr snurr

Bilen er satt opp for å kjøre Camaro cup i Sverige. Han brukte slicks, samtidig som at bilen har vanvittig dårlig svingradius. Med bedre svingradius og normale dekk vil jeg tro den er fin å drifte med.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av kjøringen til FSR var dette stusselige saker syns jeg. Greit nok det er i startfasen av norsk drifting, men det hjelper lite å dukke opp med en sierra 2.0 is med originalt understell og tro du kan drifte. Jeg sier dette var et sladdetreff og ikke et driftmeet.

Men stå på!

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Bilen er satt opp for å kjøre Camaro cup i Sverige. Han brukte slicks, samtidig som at bilen har vanvittig dårlig svingradius. Med bedre svingradius og normale dekk vil jeg tro den er fin å drifte med.

Ok, da er det ikke rart. Heftig bil.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Med unntak av kjøringen til FSR var dette stusselige saker syns jeg. Greit nok det er i startfasen av norsk drifting, men det hjelper lite å dukke opp med en sierra 2.0 is med originalt understell og tro du kan drifte. Jeg sier dette var et sladdetreff og ikke et driftmeet.

Men stå på!

Ja hva med den blå sierraen...eller var det bare for å slikke ræv til FSR?? enig med den andre men...

Smart sagt! :rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider