Gå til innhold

Golf G60 Rallye

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Originally posted by Phantom

Hm, med tanke på at min far muligens tar forsikringa på seg ble det en del bilalternativer som ble aktuelle.

Noen som kjenner til denne bilens tilstand utover annonsen ?

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=472591

akkurat DEN bilen som er i annonsen du nevner der har jeg hørt (på forumet) skal være rimelig rævkjørt og oppbrukt...

men om det stemmer eller ikke.. vet jeg ikke

var væffal sagt i en tråd der intergrale var på utkikk etter bil...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ihvertfall stått til salgs i godt over ett halvt år nå.... Ringte på den, og på den del andre Rallyer når eg var på jakt etter bil.

Husker ikke eksakt hva det var med denne, men den ble strøket fra min liste ihvertfall....

EDIT: Fant igjen en mail eg fikk fra karen: Ikke solgt enda står 110000 på meteret g lader gåttca 10000 ikke rust ble immport for 2 år siden for 90 lapper, Skal til EU om ett år,

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Den har ihvertfall stått til salgs i godt over ett halvt år nå.... Ringte på den, og på den del andre Rallyer når eg var på jakt etter bil.

Husker ikke eksakt hva det var med denne, men den ble strøket fra min liste ihvertfall....

EDIT: Fant igjen en mail eg fikk fra karen: Ikke solgt enda står 110000 på meteret g lader gåttca 10000 ikke rust ble immport for 2 år siden for 90 lapper, Skal til EU om ett år,

Takker, stryker vel den jeg og da, og leter videre etter annen bil, mulig 106 rally

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

akkurat DEN bilen som er i annonsen du nevner der har jeg hørt (på forumet) skal være rimelig rævkjørt og oppbrukt...

men om det stemmer eller ikke.. vet jeg ikke

var væffal sagt i en tråd der intergrale var på utkikk etter bil...

Takker

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Du må klikke på den, da den blir endret for at den skal få plass på skjermen

Hm, skal ikke skryte på meg å være datageni, heller ikke så våken tidlig på morgenen, men når jeg klikker på linken din får jeg opp salgsann. til en person som skal selge en RØD rallye, linken jeg har lagt ut er til en SORT en... Høh ?!

Er den sorte jeg lurer på info om

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider