mono Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hvilken tempratur skal en 1.8L ligge på sånn ca? min ligger på 80-85 C nå. Bilen var på kokepunktet i går natt uheldigvis, var oppe i 110 grader. trasket tilbake til dama, satt der enstund, lot bilen kjøle seg ned, også fyllte jeg på 1.5l vann, da var det litt over max merket. Skal jeg bare etterfylle vanlig frostveske etter en stund da? og vil toppen/motoren ha tatt noen skade av denne tempraturen? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 tror nok neppe den har tatt noe skade.. min ligger på 80-85 grader. men ekte kjølerveske er vel bedre enn vann? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 vel, med bare vann så har jeg hørt at ting kan begynne å ruste over tid, så må derfor blande inn kjøleveske. mandel, har forresten 2 mulige vento dealer på gang ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 fett :D hvis jeg ikke hadde kjøpt ringline lykter og grill ++ så hadde jeg også lagt om til volf :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg