Gå til innhold

Oppsett i en Corrado

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Å heisann..

Ville du hjelpe til litt!! Kult!!!!

Ehhh..bygging, altså, først må jeg jo da bestemme meg, og bestille produktene, og da må jeg først selge det jeg har i bilen nå.. Men får jeg solgt det som sitter i kassa nå, kjøper jeg alt anlegget nå i nærmeste fremtid. Vil ikke tro det blir noe bygging før mot slutten av juli, må ha litt ferie og sånn også.

Du må jo bare se når du kan, så går det jo å kjøpe in MDF, begynne på kassa og på den falske bunnen, samt få lagt opp kablene,så disse ligger riktig.. Går jo ann å starte med sånne ting, eller..??

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Peltz

Å heisann..

Ville du hjelpe til litt!! Kult!!!!

Ehhh..bygging, altså, først må jeg jo da bestemme meg, og bestille produktene, og da må jeg først selge det jeg har i bilen nå.. Men får jeg solgt det som sitter i kassa nå, kjøper jeg alt anlegget nå i nærmeste fremtid. Vil ikke tro det blir noe bygging før mot slutten av juli, må ha litt ferie og sånn også.

Du må jo bare se når du kan, så går det jo å kjøpe in MDF, begynne på kassa og på den falske bunnen, samt få lagt opp kablene,så disse ligger riktig.. Går jo ann å starte med sånne ting, eller..??

Høres jo bra ut detta, den falske bunnen er jo smartest å få ferdig først, før man begynner å tenke på kasse..

Og kabler kan jo legges når som helst egentlig..

Men skulle jo sett litt på kjerra først da, åssen ting kan løses :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mann sånn sett en plan!

Bilen står i byen hver dag, så ta turen innom når du er her, så kan vi kikke villig vekk...!! Ligger jo kabler der idag, men disse ligger som ett dass, og må legges opp ordentlig. Når det gjelder falsk bunn, ønsker jeg at denne skal låse kassen fra å skli, slik at alt blir stabilt baki der, selv med aktiv kjøring.

Har litt lyst å terminere med speakon, så det er mulig å kople vekk kassa og ta denne ut, på en kjapp og grei måte...noen tanker?

Bygge bilder må mann vell få til, håper jeg...

Sitat
Originally posted by Zetec

Høres jo bra ut detta, den falske bunnen er jo smartest å få ferdig først, før man begynner å tenke på kasse..

Og kabler kan jo legges når som helst egentlig..

Men skulle jo sett litt på kjerra først da, åssen ting kan løses :)

Da har mann sånn sett en plan!

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av bagasjerommet ditt, tomt ;)

Trenger jo ikke være din bil heller, men ett corradobagasjerom som det ikke er noe i bortsett fra plass, hehe..

Skulle tegna opp en liten ide :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Zetec

Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av bagasjerommet ditt, tomt ;)

Trenger jo ikke være din bil heller, men ett corradobagasjerom som det ikke er noe i bortsett fra plass, hehe..

Skulle tegna opp en liten ide :)

Hmm..jeg har ikke det..og i mitt bagasjerom står det litt stero, og det er no dritt å begynne å rive det ut, for å ta bilde av rommet.

Skal høre på forumet..

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider