Gå til innhold

erfaringer med firma?

Ranger emnet

ToyotaExtreme

Anbefalte innlegg

noen som har handlet fra Kenth Auto & Tuning A/S?

http://www.kenthauto.no

Skal handle meg en ny front og han kunne skaffe. Han er den eneste som jeg har funnet som forhandler akkurat den fronten jeg er ute etter.

Men han skal ha hele kjøpe-summen på forskudd? for frakt og det hele.

Før jeg betaler en slik sum på forskudd hadde det vært greit å vite om andre har gode erfaringer slik at jeg evnt slipper å bli lurt.

ikke lag dette til en post hvor man tror man har hørt av onklen til bestefaren til en kompis osv..

Jeg vil gjerne høre erfaringer fra folk som faktisk har handlet der.

m.v.h

kenneth

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Ser han forhandler erebuni deler. hvis det er en frontfanger derifra så skal du være forsiktig. erebuni er kjent for å ha glassfiber kopier med dårlig passform.

Meste styling har noe dårlig passform da....selv de mest kjente må man ofte modifisere litt

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullhead

Meste styling har noe dårlig passform da....selv de mest kjente må man ofte modifisere litt

Du har "dårlig passform" som du kan fikse selv med litt pussing og banning. Så har du "dårlig passform" som er så du må dele fangeren opp og nesten støpe om hele driten for å få den til å passe. EREBUNI er kjent som det siste.

La oss kalle det SKIKKELIG dårlig passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Du har "dårlig passform" som du kan fikse selv med litt pussing og banning. Så har du "dårlig passform" som er så du må dele fangeren opp og nesten støpe om hele driten for å få den til å passe. EREBUNI er kjent som det siste.

La oss kalle det SKIKKELIG dårlig passform.

Bare måtte få det klart at det ikke er unormalt og måtte foreta små justeringer.......

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider