Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, drevinga har selvsagt mye å si, men for de aller fleste biler med "vanlige" girkasser skulle jeg tro toppfarten nås før turtalsperra på siste gir slår inn... Hvis man ikke kjører på rullende landevei da, var vel det som var tenkt med regnearket folka her snakka om. Men ikke alle hadde fått med seg det virka det som... :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

Min Polo Classic på vei hjem fra Gatebil treffet i sommer:

200km/t@6300rpm med 175/50-13:D :D :D :D :D :D

Det var sperra.. men den eksisterer ikke lenger:D

Hadde 190 på sperra på min NZ på 175/50-13, men da er det jo ikke mer enn 160-70 reelle, for justere spedometeret etter den nye rulleomkretsen hadde vi jo ikke gjort.

Hadde 205 med G40 motor og 195/45-14 og ca 5-5500 o/min, turtallsperra er nå 6966o/min

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hadde 190 på sperra på min NZ på 175/50-13, men da er det jo ikke mer enn 160-70 reelle, for justere spedometeret etter den nye rulleomkretsen hadde vi jo ikke gjort.

Hadde 205 med G40 motor og 195/45-14 og ca 5-5500 o/min, turtallsperra er nå 6966o/min

Hysj!! Polo går fort!!!!

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et sted rundt 6200 rpm på rallyen på 5 giret.

tror ikke det var så mye mer rpm på den .

dro greit opp dit vet ikke kmh. noen som tilfeldigvis har bunna en rallye og vet hvor fort jeg kjørte?

hehehe

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår