Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat fått rast fra meg på Autobahn med en Saab 9-5 2,3turbo (lavtrykksturbo) og var oppe i ca 220 på speedometeret. (ca 7-8km/t feilvisning per 100km/t.)

Raskeste i Norge er ca 180km/t på bred, oversiktlig firefeltsvei med god belysning og ingen andre biler i nærheten. Dette er en fart jeg ikke kan si jeg er stolt av. Folk som synes det er fett å grise på og kjøre så fort som mulig i 40-50-60-70 sone og uoversiktlige steder er idioter. Mange i denne tråden som aldri skulle hatt lappen. Bl.a. 160km/t forbi gocart`en er tragisk. Håper grisekjørerne smeller og invalidiserer seg selv, så kan de sitte og tenke på kjøringa si resten av livet i en elektrisk rullestol med siklesluk.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt i 220 i Sverige på vei hjem etter å ha vært på årets feteste bilmesse i Elmia. "Kun" 190 i Norge....

 

Ikke noe jeg har god samvittighet over.

 

MEN tenk dere om før dere raser avgårde i slike farter! Selv om du tror det er trygt, og bare ville ha litt gøy, er det farlig!!!!

 

Selv om du er kjapp i toppen, er det idiotisk! Jeg driter i om personen som forårsaker ulykken, blir skadet, men tenk på den familien som plutselig er ute og søndagskjører, og får en bil i rumpa i 200 km/t. Det er ikke mye igjen av den familien da.

 

Da kan man sitte der og være kjepphøy i hatten og si at det ikke er noe farlig, fordi man har da veltebur...

Opel Omega 2.0 16v caravan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Proximus

Har kjørt i 220 i Sverige på vei hjem etter å ha vært på årets feteste bilmesse i Elmia. "Kun" 190 i Norge....

 

Ikke noe jeg har god samvittighet over.

 

MEN tenk dere om før dere raser avgårde i slike farter! Selv om du tror det er trygt, og bare ville ha litt gøy, er det farlig!!!!

 

Selv om du er kjapp i toppen, er det idiotisk! Jeg driter i om personen som forårsaker ulykken, blir skadet, men tenk på den familien som plutselig er ute og søndagskjører, og får en bil i rumpa i 200 km/t. Det er ikke mye igjen av den familien da.

 

Da kan man sitte der og være kjepphøy i hatten og si at det ikke er noe farlig, fordi man har da veltebur...

Word...

Så nettopp en reklame fra Statens Vegvesen der en bil (med testdokker) kræsjer i en stolpe i 90 km/t... stolpa deler bilen i to omtrent inn til midten, det vil si at hvis den treffer rett på sjåføren, så er det ikke mye igjen av han...

 

Skal ikke benekte at jeg liker fart... har jo ikke lappen, men har kjørt litt på veiene, og også når jeg kjører med morra mi har jeg lyst til å gi på, for jeg elsker lyden av fart, altså når man hører turtallet drar seg oppover.... og girer...... :rolleyes:

 

Har ikke kjørt fortere enn 110 km/t på veien, med en Suzuki RMX moped...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lå i 165 +/- et par km/t I en Hiace diesel, UTEN, turbo flere ganger fra drammen til Oslo:D :cool:

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 på nåla hjem fra streetmeet på strømmen i sommer med en fartsgal x dame ved siden av... nye 2 felten i vestfold

 

har 210 på film hvor en venn av meg står i grøfta mens jeg kommer susans forbi... (på bane selvfølgelig) hehe

 

155 med firmabilen (citroen jumper 2.5tdi)

 

160 med VW transporter med flyttelass =)

 

210 med corrado vr6 på 4 gir og 5000 rpm... syk bil.... han som eier den har ikke tømt 5 gir ennå... men har hatt 250+

 

200 bmw318ia

 

210 HD Hugger 1200ccm med snuten bak så lenge det varte... morro med nos på HD =)

 

+ masse annet sykt... =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår