Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

i natt fikk jeg testa farta på ene snutebilen der jeg bor oxo... hadde 140 forbi snuten i en 60 sone... de la seg på hjul gitt... men så blei de fort borte oxo da =) så bare de satte på blålysa og la seg på hjul i noen sekunder og så forsvant jeg rundt en sving... morro med primeraene de har der jeg bor med 150hk osv... hehe

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette burde jeg vell ikke si men men. Har kjørt i 275km/h timen med Trans Amen. Anbefales ikke liten dump i meget god vei medførte at bilen lettet svevde ganske langt ikke særlig morsomt i den farten, hadde dette vært på Norske veier hadde det nok sannsyneligvis gått at skogen.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

210km/t Volvo S70 2.0T McDonalds Lørenskog

230km/t E-30 Bmw 325 Rælingstunellen

230km/t Honda Crx 1.6Vtec Rælingstunellen

200Km/t Honda Prelude 2.2i Vtec McDonalds Lørenskog

200km/t E-36 Bmw 316 Rælingstunellen

 

Satt på Med Bmw M5 i 265km/t opp mod gardermoen en gang...

2001 Volvo V70 T5 TS-R

1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt)

1983 Bmw 325i (Solgt)

 

Ebola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle hastigheter på samme rette strekning

 

210km\t med min gamle Opel Omega 2.0i etter speedometret, med 185\65-14 vinterdekk uten pigger :P

 

190km\t med en kompis sin 99'BMW 318 men da hadde vi fire stk i bilen, mistenker det kunne gått fortere uten dem ;)

 

180km\t med en 96'ford mondeo, ifølge kompisen som eide den, har den vært sivil politibil, og er nedgira.

 

75km\t på sletta med en original(nesten) 99'mt5 :D ja det var tider...

 

hm...

 

nedenfor skjedde i samme nedoverbakke faktisk...

 

160km\t med mors peugeot 309 diesel...skummelt

 

190km\t med en gammel volvo 244, det var og skummelt!

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Dette burde jeg vell ikke si men men. Har kjørt i 275km/h timen med Trans Amen. Anbefales ikke liten dump i meget god vei medførte at bilen lettet svevde ganske langt ikke særlig morsomt i den farten, hadde dette vært på Norske veier hadde det nok sannsyneligvis gått at skogen.

 

Jeg tror ikke du leste overskriften godt nok. "Norske veier":rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er fult mulig for politiet å overvåke denne siden. Tror du jeg noen gang ville innrømme å ha kjørt i feks 275 km/t på firefelten mellom Moss og Oslo knock .

 

Er litt for glad i lappen til det.

 

Forøvrig har du sikkert klart det helt fint med BMWen med 250 ++ hester (+=500 BMW hester)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det har da aldri blitt tatt i noen fartskontroll så, det skulle vell ha gjort seg å få bråk for å ha nevnt det. Tror nu ikke det var noe problem å skjønne hvor jeg hadde kjørt i 275km/t. Forøvrig kan jeg ikke tenke meg at det var noen sunn opplevelse for motoren rundt 6000rpm, kan ikke akkurat si at det gikk fort fra 250 å opp.

 

Måtte forøvrig regne meg fram på turtallet pga at speedometeret går bare til 160:rolleyes: Forøvrig er det 3 trins automat på bilen, andre giret slutter ikke før 185km/t. Kjørt litt på Rudskogen, får akkurat giret til 2 i ca 120, sluttfarten er vell rundt 130 1/8 mila.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Det var på fjerdegir.

 

Har utslitte bærearmsforinger, så den er ekkel i høy fart. Piggdekk hastighetsmerka til 160 er vel heller ikke det beste å teste toppfart med:rolleyes:

 

hehe.. sant nok... vinterdekk ekke noe å teste toppfart på...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår