Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært med i 220km/t med ein Audi Coupe 2,6. har hatt 240 på bilen men da var ikkje eg med....eg å brodern hadde 200km/t på pappa sin nye v70 et par dager etter han hadde kjøpt den...er ikkje fartsperre på den så vi må snart ta den ut på en test for å ta toppfarten på den:)

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det raskeste jeg har kjørt er vel rundt 200 i honda crx`n min.. har kjørt fortere, men da funka ikke speeometeret..

det raskeste jeg har sitte på var i 300zx`n til kameraten min i litt under 250 på speedon..

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I soner som er mindre enn 50kmt så kjører jeg ikke raskere enn det som er "anbefalt"

 

i 50 soner så ligger jeg i 50

i 60 soner så kommer det ann på veien, men tillater den det så kan jeg strekke meg til en 75-80kmt hvis jeg virkelig må grisekjøre

i 70 soner så er det som med 60 sona, men max er 90km/t

i 80, 90 og 100 soner så kjører man innenfor rammene slik at man beholder lappen hvis "uhellet" er ute..

 

Skjeldent mer en 120-130 på e6'n. som regel i 110.

 

PÅ banen så har jeg kommi opp i 145-150kmt på depo-raka på vålerbenen, og en 160 i slutten av rudskogen-raka. Da begynner det å gå sikkelig fort syns jeg.

 

Men jeg kjører stort sett pent, og ryddig i trafikken - uten å overdrive noe som helst.

 

Kjør pent.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

hvordan har du klart 200 i den? har kjørt om kapp med en sånn engang, er overbevist om at selv en golf GTI går bedre

 

Jeg har sett over 220 på meteret i en original CRX 124 hk. Gi den nok tid, så gjør god aerodynamikken sitt. Meget lav luftmotstand..

- 99 530dat

- 05 AC F7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Faren til beste kompisen min kjørte 317 virkelige km/t når han kjørte roadracing, husker ikke helt hvilken klasse det var for det er mange år siden, men det var 600 klasse av noe slag, da hadde den noe ijen og gå på, men banen var ikke lenger.

 

Selv har jeg hatt 180-185 på min polo 1,2 65hk :D

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cool

Selv har jeg hatt 180-185 på min polo 1,2 65hk :D

 

jeg har hatt 175 meg min gamle bil golf 1,1 50 hk. For de lokalkjente, så var det ned hitra tunellen før de satte opp fotobokser der. Før den ble skrotet så spant jeg på isen i over 200. Viseren var nesten rett ned og turtelleren viste rundt 8000 0/min

 

-frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 370km/t ved 4500 rpm med rekorden.

Trur det må være rekorden med rekorden, orginal rekord 2.0S 4gir.

 

 

 

 

 

Bare kødder seff.

Har hatt 176 speedo-km/t, trur det var ca 5000+ rpm,

drar fint til 7000.

Rafnes-bakken for kjente.

Hadde mer slette å mer å gi men ett fryktet nærkommende registerkjede-havari, tenk stive hjul i 190.

Takluka var forresten åpen og 4 stk i bilen

Hatt 150 oppover hanes-bakken med 3voksne karer i.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde langkjøring til sverige i vår , da vi drev skulle da forbikjøringer. Kjørerlæreren min "Helge" en hissig nordlenning forklarte meg basicen i forbikjøring. Så tok vi et par og han maste om at jeg ikke ga nok gass. Så etter 4 forsøk og "gi nå gass da for fann" Blei jeg så sinna at jeg bare la den i 3 gir å bånna gassen, hehe 165 forbi den andre kjøreskolebilen .. Skal si deg han holdt kjeft jeg.Men fikk høre det av den andre kjørlærern. Audi s3 er digg bil ass..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår