Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

180 med toyota carina 1,6 vet ikke nøyaktig hvilken model men 80tallets 13" .

Mot jessheim i fjord.

 

160 med toyota corolla 89 1,3 fra vinterbrokrysset mot sverige hele veien.Bilen ville ikke mere enn 160km/t.

 

185/190Km/t På E6 fra Gardemoen, bånna fra når jeg komm ved DHL og bremset ned ved avkjøring til stovner på E6(BMW E36 1,8).

200km/t mot Sverige i MB W124 230E

 

Max Fart 203 med E220 CDI W211.

Skal prøve å sette ny rekord i sommern.

2x W210 Mercedes E220 CDI

1x S 210 Mercedes E220 CDI

1x W211 Mercedes E270 CDI

1x E36 BMW 316i 1,8 122hk

 

www.BMWguiden.no

www.Mercefreaken.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by OMR

 

 

Veeel... Med tanke på at MotoGP-syklene sliter hardt for å oppnå slike hastigheter, til tross for minst 70-80 hk mer, så tviler jeg sterkt på dette utsagnet. Teknisk umulig!

 

Dessuten har ingen RR-sykler speedometer.

 

Han ble målt til 317, men aner ikke hvordan. Og jeg aner heller ikke på hvor sandt dette er, men det var slik han forttalte meg det.

 

Og hvorfor er ikke 317Km\t oppnåelig? den var drevet for toppfart og han kjørte den bare for og teste hvor mye han kunne få på den.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg gidder ikke ramse opp alle bilen jeg har kjørt "litt" for fort i,pga lang liste....:D

 

Min nå værende bil går bare speedometeret til 120 km/t...hehe

Jeg kjørte en tur for en stund siden da det kom en motorsykkel forbi meg ganske fort og jeg skulle ikke ligge bak han.... i følge han passerte jeg han i bra fart når han lå i 240 km/t....:D utrolig hva en litt lett bil med en trimma v8'er kan gjøre :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår