Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Ser ut som denne flere år gamle tråden kommer til å bli en del eldre ja.

 

Har selv klart å presset Yota Carina 1.6 TA40 1980-mod. (kubilen) i 171km/t med halv tank og totalt 4 personer i bilen. Var riktig nok fart på nåla, i nedoverbakke, muligens medvind, pissatrengt, og hjemlengsel. Turtallet var på rundt 6300-6500rpm (siste-/4. gear). 171km/t i denne bilen er vel som å kjøre en stabil bil i 673km/t :p

 

Til at bilen kun har 75hK (1,6l) og er 24 år gammel, syns jeg 171km/t er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Larsa

Har også hatt en Caravelle T4 i 160-170 (anbefales ikke)

 

Hvorfor ikke?

Syns det gikk bra med varevogna til far jeg.

Veit ikke om du prøvd å skifte felt i 160-170, men gjorde du det tror jeg du også følte du kjørte en gele klomp...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd men uansett: 205 på nåla i 88 modell Pug 405 SRI gjennom nordbytunnelen. Bråka fælt :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en Yamaha TZR 50 i 150 km\h ( Målt med bil som kjørte paralelt med meg) ( Jeg kommer aldri til å kjøre den peden igjen!! )

 

Var forresten en 105cc, Vacum box, ny veiv, råder, stempler, åssen drevinga var vet jeg ikke..

 

180 KMh på en Honda CBR 600

 

Sitti på med en MR2 i 240.

 

 

Fars bil er ikke testa enda ;)

 

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

269 km/t Suzuki Gsxr 600...håper på å få brutt den til sommeren med noe annet gøy....Av egen eide biler(er vel det som gjelder) så greide jeg å tyne 520`n opp i 225, men da var det slutt på moroa

:rolleyes:

 

 

Eller så var det ganske fett å sitte på med R33 Skyline i 250 må jeg si...merker at de bilene er laget for sånn kjøring:D

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

har hatt en Yamaha TZR 50 i 150 km\h ( Målt med bil som kjørte paralelt med meg) ( Jeg kommer aldri til å kjøre den peden igjen!! )

 

Var forresten en 105cc, Vacum box, ny veiv, råder, stempler, åssen drevinga var vet jeg ikke..

 

180 KMh på en Honda CBR 600

 

Sitti på med en MR2 i 240.

 

 

Fars bil er ikke testa enda ;)

 

 

Erik

 

hmmm....det største trimsett kittet du får til moped per dags dato er simoni trimsett som inneholder sylinder og langslagveiv, dette er på 90 ccm. Hadde han borra opp sylindern i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt Custom.

105cc er ikke tilgjengelig lenger. out of production trur jeg.

Kameraten min snakka noe om at sylinderen var fra Sverige.

 

Gikk som et hælvette i affal.

Motoren raste for 1 mnd siden btw. etter 1500 km i sommer.

 

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår