Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BLACK.PEARL

Lurer på hvor mange som juger her jeg. Jeg vet godt hvor fort 200 km/t. er, og en god del påstår hastigheter opp mot 240 km/t. osv. Hmm...

 

 

Heheheh. Mange av oss har biler som klarer mye mer enn det, og det finnes veier her det ikke er noe problem på. Så ikke var altfor misstroisk.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

 

 

Heheheh. Mange av oss har biler som klarer mye mer enn det, og det finnes veier her det ikke er noe problem på. Så ikke var altfor misstroisk.

 

Kommer vel ann på alltid :)

Altså bilen min klarer ikke mer enn 210-220 km/t og jeg har for det meste kjørt på østlandet, så det finnes sikkert andre større veier hvor man kan dra den helt ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

 

Kommer vel ann på alltid :)

Altså bilen min klarer ikke mer enn 210-220 km/t og jeg har for det meste kjørt på østlandet, så det finnes sikkert andre større veier hvor man kan dra den helt ut :p

 

Som veien mellom oslo og moss:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by supraole

har hatt 170 med corolla`n.

så lå vi i 212 med en viss astra som står i papirene at den bare går i 190

 

Kan jeg spørre hvordan du vet at dere lå i 212? :)

Jeg kjører astra, du kan ikke se forskjell på 211,212 og 213?.. det er jo ikke flere oppmerkinger enn 10 og 10km, og det blir tettere og tettere mellom strekene jo høyere farten blir.. Jeg ville valgt ord mer i rettning av "rett over 210"..

 

Til de andre som snakker om veier som er vanskelig å kjøre fort på.. Det går som regel flere steder enn mann skulle tru.. Får toppfarta på 1.6 astran en 5-6 steder mellom tønsberg og Porsgrunn :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Lurer på hvor mange som juger her jeg. Jeg vet godt hvor fort 200 km/t. er, og en god del påstår hastigheter opp mot 240 km/t. osv. Hmm...

 

Er mye folk rundt omkring som kan skru på bil, er ingen problem å få en bil opp i 240km/t, særlig ikke nye biler med lite luftmotstand.

 

90 Sierra 2,0 stasjonsvogn, 220 på speedo, bilen full av folk og øl på guttetur til køben..

 

75 Trans AM, kjørte fra Audi S8 på vei til Vesterås i Sverige. Takk en eller annen for oppfinnelsen av fartssperen. Luftmotstanden på en gammel amcar er bare helt utrolig.... men klarer en god del mer enn 250km/t :)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jan

220 km/t med A4

190 Km/t med A2 . Dette var i nedoverbakke , kom ned på flata så gikk nåla raskt ned til 170 :D :D

 

Det raskeste jeg har sittet på er i 250 i en jævla Fiat Cupe .

 

Raskese jeg har suttet på med er 250 i fiat coupe og 220 med A4:D Sjoføren på fiaten er ikke stabil, se det var kanskje ikke det smarteste jeg har gjort da.. heh

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjørt så fort selv..maks 220 tror jeg...

har sitti på 240..var for 2 sommre siden..og da hadde vi det nesten hver morgen på tur til jobb! og det var ikke meg og tvindal.....:rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår