Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en film av mazdaen min når vi drar 180-250 på på 14 sek da.

Noen andre som har filmer av når dem har hatt det dem sier??

 

Ser folk som har hatt 260med dekk som tåler 180, enten lyger dem eller så må dem få sjekket spidoe på bilen. Bilsport hadde en test for noen år tilbake å det var ingen av vinterdekkene dem testet som holdt over 230km/t i virkelig hastighet før dem eksploderte. det dårligste gikk på 200. men jo bedre vinterdekk man har jo mindre hastighet tåler det.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fartsvin vi har med å gjøra bonde

 

Vi har vell alle hatt oss eit lite tokt eller to med å teste litt toppfarter her og der ser det ut som altså :titties:

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble målt til 164km/t av purken i kveld... :'( Kan ikke akkurat si jeg er så gla for det nå men....

Kjørte en Mercedes C180 Sport, viste 180km/t på nåla, men reèl fart var visst kun 164km/t.

Dette blir det rettsak av, og eventuelt faktisk fengsel å fikk jeg høre.

 

Ble også målt i gjennomsnitt over 2,3km i 80 sone til 106,74 da(men det var da ikke toppfart :p)...Fikk 6500 i bot...

 

Men uansett...Det forteste jeg har kjørt er 210(på nåla) med en Toyota Corolla 1.6 16V i "fritt fall"(Laaaaang nedoverbakke)

Og sottet på i 240 på en Yamaha V-max 1300...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår