Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

260 å lillesøstera mi på sia,var mer å gå på men føltes ut som om sierra en skulle ta av.Stuntet blei gjort med piggdekk...Dette er vel å merke ikkje ein orginal sierra ...

 

Du følte du måtte ta med at hun var i bilen? Det der er for vilt... I hvert fall hvis hun er så gammel man tror en "lillesøster" er... knock heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv hatt bilen oppe i 240 (på speedometeret) i lærdalstunnellen på vei til gatebil

Klarte da å ødelegge girkassen! angry

 

Og hvordan klarte du det?

 

Tok selv kenkken på ICi den tunellen, det sa bare poff, og så mer eller mindre ingen turbotrykk. Snakk om å lade til besvær da.. og få en ufrivillig sugemotor.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan klarte du det?

 

Tok selv kenkken på ICi den tunellen, det sa bare poff, og så mer eller mindre ingen turbotrykk. Snakk om å lade til besvær da.. og få en ufrivillig sugemotor.

 

 

Vet ikke konkret hva som skjedde men plutselig ville ikke bilen gå i gir, måtte opp på ca 4000rpm for å få den i gir og da smalt det noe inn i H***ETE!

(det er da en automatkasse vi snakker om her..)

BMW 325I E36 1991 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 275km/t med 345'en

 

Regnet ut ifra denne http://www.powerpage.dk > Regnemaskiner > Utregn bilen hastighed

 

Håper på å slå Quicksilver til neste år!!!!!

 

Har utveskling til385km/t på8000rpm.

Klarer 320km/t på 4.giret:D (direkte 4.gir 1:1 og 2.91diff)

 

hehe...pingle utveksling det ;)

 

Jeg HADDE 1:1 på 3'de gir før (har 4 gir)

med 3,08 og når har jeg 2,73 ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en film av mazdaen min når vi drar 180-250 på på 14 sek da.

Noen andre som har filmer av når dem har hatt det dem sier??

 

Ser folk som har hatt 260med dekk som tåler 180, enten lyger dem eller så må dem få sjekket spidoe på bilen. Bilsport hadde en test for noen år tilbake å det var ingen av vinterdekkene dem testet som holdt over 230km/t i virkelig hastighet før dem eksploderte. det dårligste gikk på 200. men jo bedre vinterdekk man har jo mindre hastighet tåler det.

 

får vel hive meg innpå her jeg å! hadde strax over 200 med min sunny GTI igår...på vinterdekk....sykt! HAR VIDEO Å!!:D men har ikk noen plass å legge ut...eventuellt noen som har et program som kan ta capture bilder fra film??

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 245km/t opp gudvangstunellen på vei til gatebil på rudskogen.

og 282km/t på Hopeflaten utenfor Bergen.

Dette er regna ut etter turtall, rulleomkrets på dekk, utveksling i girkasse og utveksling i diff. så det er 100% rett.

For ikke å glemme 240km/t forbi rader kontroll, på vossevangen. Var en smule gal på den tiden.. :peace: :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjappest jeg har kjørt er 150 km/t LOVLIG :D

Bilen var en uniformert volvo 940.

Veiene var vel inn i mot Tromsø.. Konge veier å kjøre fort på ;)

 

Kjappest jeg har kjørt sånn ellers.. nææ, si det... ;)

 

 

Ja lavangsdalen og området rundt nordkjosbotn er geniale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forteste jeg har kjørt er vel ca 200 (på nåla) i tunellen mellom Ålesund og Ellingsøya. (Den er bratt og går rett ned). Helt ærlig synes jeg egentlig ikke det er så stas å kjøre så fort i en tunell.

 

Det var forresten en 1995 mondeo 2.0i.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 245km/t opp gudvangstunellen på vei til gatebil på rudskogen.

og 282km/t på Hopeflaten utenfor Bergen.

Dette er regna ut etter turtall, rulleomkrets på dekk, utveksling i girkasse og utveksling i diff. så det er 100% rett.

For ikke å glemme 240km/t forbi rader kontroll, på vossevangen. Var en smule gal på den tiden.. :peace: :peace:

offtopic ja men hvor i bergen ligger hopeflaten? :)

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt selv: 210km/t mellom E6 Kløfta og Jessheim. Audi A6 2.5 TDI (140 dieselhester)

Sitti på: 220km/t E6 nedover mot Olavsgård. BMW 320 E30

Sitti på: 240/250 km/t Autobahn. Audi S4 2.2t

Sitti på: 250km/t fra Moss og Nordover. Gammal mærsj..

 

Den 220km\t med E30 320i er IKKE reell isåfall...flaks visst man klarer 200.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår