Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter min mening er denne tråden toppen av lavmål og burde egentlig vært stengt av moderatorene for lengst, en skrytetråd om hvor mye man har brutt fartsgrensen burde ikke få innpass på et nogenlunde seriøst bilforum.

Er ikke alle som har råd til å kjøre på bane hele tia vettu, eller har tilgang på.

 

 

Har liggi i 200+ km/t, ganske sikre da speedo viste for lite, med en 1986 Ford Sierra 2.0 L 5dørs med firetrinns kasse, hvis politiet tror på dette, sjekk toppfarta i flg ford, bilen var orginal forruten at den manglet filter, alle andre, det er sant.

 

Gautefallbakken

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Kjappest jeg har kjørt er 150 km/t LOVLIG :D

Bilen var en uniformert volvo 940.

Veiene var vel inn i mot Tromsø.. Konge veier å kjøre fort på ;)

 

Kjappest jeg har kjørt sånn ellers.. nææ, si det... ;)

 

jan du er en tass! øvelseskjøring me blålys tæl ikkje!

:ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye rart man skal lage tråd om her ja. :tannløs

 

har hatt 140 med mazdaen..ifølge fabrikken skal den klare 160 km/t men neida..hehe...og dette var i en nedoverbakke og bilen fjuska og ville absolutt ikke mere! hehe..

 

riksveg 3 mot løten fra romedal...16:00 på dagen...jadda :rolleyes:

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst... DRITGAMMEL TRÅD!

 

Er sikkert med her tidligere i tråden, men jeg gidder å lete... Og har i grunn heller ikke en gang tenkt til å ta med hvor fort det har gått på NORSKE veier for det er ikke særlig fort i grunn... 180 på meteret med Sirævvan er vel toppen der...

På Svenske veier derimot....

 

Meteret går bare til 100MPH og 180 km/t.... Teit amerikansk policy på 70-tallet...

Hadde mer, men det tok litt tid og konsentrasjon å ta bilde med mobilen og kjøre samtidig. :rolleyes:

t_a_big.JPG

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt observasjon. Bytta låsen på den, men gjorde åpenbart et eller annet feil, for nøkkel var ikke lengre nødvendig. Ikke før vi satt i Västerås UTEN nøkler og skulle reise hjem... Da virka den dritten som den skulle.

Er i orden nå, bare så vi slipper besøk i T/A'n. :D

De to lysene er Fasten Seatbelt, som er demontert pga. norske regler. Det andre er Parking brake lyset, defekt bryter.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med i en De Tomaso Panthera GT4 på konfirmasjonen min. Hadde ca 250 på det meste, i 60 sone :P Mye biler, fikk ikke kjørt fortere, måtte bremse faen hele tiden, men fyy for en akserlasjon.

Forteste jeg selv har kjørt er 112 mph, altså 179 km/t, med min gamle god trimma Honda NSR 125 ;)

`87 Manta B GT

Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt et halvt år etter lappen var i boks, en sen kveld på vei hem i fars bil, på et rett-frem øde strekk brøt jeg den magiske 220 km/h grensen.

Med laaangt tilløp for å klare det. Blåste blandt annet gjennom en 60-sone i mellom 140 og 160 på vei mot de 220...

Bilen var en Volvo 460 1995, med en 2-liters injection-motor, helt original.

I ettertid (er noen år siden nå) skjønner jeg ikke helt at jeg gjorde det...pga nettopp den 60-sonen med sperrelinje og to kryss, tre andre kryss og en flate beryktet for plutselige hjortebesøk.

Selvfølgelig ble ting meget roligere etter å ha vært involvert i en dødsulykke (5. april 2004) der en kompis omkom etter å ha frontet med en buss, og jeg satt på bussen som førstemann på åstedet.

Derfor sier jeg til alle jeg kjenner at de må kjøre pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår