Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Ny personlig rekord med S2'n ikveld gitt... Klarte akkurat 250km/t :driving (på speedo)! Woohoo! :peace: Skulle ha hatt nerver til å tatt bilde samtidig, men er på en måte litt opptatt med å holde BEGGE henda på rattet når det begynner å gå så fort! Hehe! Litt av ett adrenalinkick det der... Skummelt!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde 250 kmh med en jeg kjenner sin Audi S4 på E6 retning Minnesund. Lå og peise på på tofelten, men når den begynner å ta slutt så dukker det sannelig opp en bil foran meg gitt. Ble ganske hard nedbremsing da ja, med vinterdekk som var dårlig balanserte og greier. Fikk kastet meg forbi han like før tofelten slutta. Rista så bilen nesten hoppa ut av gir. Hehe :drive2

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med i en De Tomaso Panthera GT4 på konfirmasjonen min. Hadde ca 250 på det meste, i 60 sone :P Mye biler, fikk ikke kjørt fortere, måtte bremse faen hele tiden, men fyy for en akserlasjon.

Forteste jeg selv har kjørt er 112 mph, altså 179 km/t, med min gamle god trimma Honda NSR 125 ;)

Skjønner ikke hvorfor man skal kjøre så forbanna fort i 60 soner, må da vel være andre plasser å kjøre fort, med lite trafikk osv..

Tom Rune

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang 1994 mod WV Caravelle Syncro 2.4D, med ettermontert Turbo & Intercooler..

Caravelle.jpg

Org toppfart er oppgitt til 140 kmt som vist på speedoen, men den dro til rødstrek nr2, eller rundt 155 kmt, ville ikke pine motoren....

195 kmt etter GPS med Kadetten, rikting nok botna speedoen... hehe... 185/60/14.... :P

164.5 kmt forbi sivil politibil... Slapp med advarsel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Hmmm... Første dagen jeg hadde lappen så hadde jeg 215 med en bil jeg lånte... :P

Da er du rett og slett bare dum. Første dag du har lappen har du ingen forutsettninger til å hondtere en bil i den farten.:hammer

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naar jeg leser igjennom her, faar jeg bare helt plutselig lyst til aa si...

"this one time at band camp...."

"...I stuck a flute up my pussy...." Hahaha!!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang 1994 mod WV Caravelle Syncro 2.4D, med ettermontert Turbo & Intercooler..

Caravelle.jpg

Org toppfart er oppgitt til 140 kmt som vist på speedoen, men den dro til rødstrek nr2, eller rundt 155 kmt, ville ikke pine motoren....

195 kmt etter GPS med Kadetten, rikting nok botna speedoen... hehe... 185/60/14.... :P

164.5 kmt forbi sivil politibil... Slapp med advarsel :P

orginal caravelle syncro 2.4D gjør også 145 på nåla..og da er det jaggu stop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe snakk om å kaste stein i glasshus.

det er ikke mange her som har forutsetninger til å håndtere en bil i 200..

Enig enig. Men øvelse gjør mester og erfaring er noe man får etter hvert. IKKE når man kjører ut av biltilsynet med en lapp som fortsatt ryker varmt av lomma.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår