Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

forteste jeg har sote på med bil er 195 med en BMW til en kammerat, forteste jeg har kjørt selv med bil er vell 125 med 1994 caravelle 2,4l

forteste jeg har kjørt med to hjuling er ca 125 med mopeden min (blei målt til 120km/t med 15-52 dreving og dro ut 16-52 også)

(gilera SMT med Airsal T6 sylinder sett, 21mm dellorto forgasser, ninja lowboy effektanlegg, Hebo carbon reed, modda luftfilter, 16-52 dreving) svingene blir fort krappe i høy hastighet

mopeden er forresten til salgs nå PM om interesse

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

180++ med mammas toyota corolla 1.3xli, spedometeret slutter på 180, men det er også da turtallsperra på 4 gir slår til. Trakk den ett godt stykke ut på 5 gir før jeg ga meg... Dette har skjedd flere steder rundt kristiansand...

Over 200 med rekorden min... Flere steder mellom stavanger og kristiansand...

Prosjekt biler: Opel rekord 2.2i 84mod, Porsche 924 80mod.

Bruksbiler: Opel kadett b 69mod, Opel kadett 89 mod, Audi 100 85mod.

Delebiler: Opel rekord 2stk (Hogd), Audi 100 (Hogd).

Solgte biler: Honda Civic, Volvo 245 2,1 77mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Ny rekord for noen uker siden: 220 på speedo med audi 20V, og vinterdekk som fyller ut HEEELT i hjulkassene...

Merket at det ikke kunne være langt unna sannheten, ettersom jeg måtte slakke av i flere av svingene på E6... Det har vi ikke måttet før i 220....

Og følgen av dette var at toppakningen gikk til helvete :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt selv: god 240 km med trans amen. (speedometeret funker ikke så jeg tør ikke å tippe fortere enn det)

Sitti på: Suzuki Hayabusa i 240-260 (føreren sa det, jeg satt bak og holdte på å drite på meg og konsentrerte meg kun om å holde meg fast) på trange nesodden veier.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår