Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

352.12km/t på en grusvei i indre troms. Målt ved å spytte på fingeren og stikke den ut av vinduet. Bilen orket mer, men jeg ga meg siden jeg hadde ett reservedekk på framme, og ene bakhjulet var nesten tomt for luft.

I morgen skal jeg ut og fylle luft i dekket, samt borre hull i eksosanlegget, så, stay tuned for nye fartsrekorder.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

352.12km/t på en grusvei i indre troms. Målt ved å spytte på fingeren og stikke den ut av vinduet. Bilen orket mer, men jeg ga meg siden jeg hadde ett reservedekk på framme, og ene bakhjulet var nesten tomt for luft.

I morgen skal jeg ut og fylle luft i dekket, samt borre hull i eksosanlegget, så, stay tuned for nye fartsrekorder.

løp å fang en trailer heller...! :jerkoff: :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Alle hastigheter er tatt fra speedometer.

160km/t NSR 125 (nye dekk) laaang slette i sverige, klistret til tanken.( uplombert potte og FP eksosventil styring)

150km/t volvo 240

140km/t seaten med henger (slutt på nedoverbakken)

Ellers har jeg sittet på med en audi 80 1,8 i 220 nedover en lang bakke.

Alle hastigheter ble satt på min Norge-kopi som jeg har bygd på en skjult øy i havet(rett ved LOST-øya)

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår