Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Raskeste jeg selv har kjørt i Norge er 190 med en MEGET godt trimmet Cagiva Mito jeg eigde i fjor..

Med bil er det 145 med en 06 Caddy TDI, og 150 med A6`en min på vei hjem fra bergen :)

Har sittet på i godt over 200 i norge, og 260 i tyskland.. SABLA fort!

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjørt selv. 110km/t har igrunn ikke kjørt så mye gris.. kjører med L så :P

har sitti på i 130 i 30 sona.. det gikk hard utover han som kjørte, igjennom en by..

også har jeg sitti på i 230km/t i en veldig ny saab 9-3 biopower eller noe i den duren..sprek bil og veldig fin og forsovidt trygge veier med midtdeler og 0 trafikk :)

Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Audi 80 - 72 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå impreza stasjonsvogn ja.. Hadde laptimer som logga alt som skjedde med bilen via gps..

Men vet ikke om vi snakker om sammen tilfelle da, i det jeg hørte om så beholdt mekanikern jobben.. Utrolig nok..

Kan fort vekk hende at det var her i byn! :P

Trur faktisk han beholdt jobben ja! På en utrolig måte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Molde-Oslo er ca 500km, hvis du ikke tar med fergen du må ta så er det en snittfart på 100kmt, Hvis dere kjørte på under 5 timer så blir snittfarta høyere.. :)

Tar jeg feil om jeg sier at bilen var varm og sliten når dere kom frem? Håper det var et bra understell og gode dekk på den bilen? Med alle de svingene og den snittfarta må dere ha satsa bra.. :)

Hehe, tar ikke mye feil der nei. Om du legger til brent ventilløfter i tillegg har du bemerkelsesverdig rett!! :)

Vi kjørte fra Vestnes, gjennom Åndalsnes og videre til Oslo!

Skulle rekke danskeferga, men den ble vi omtrent en halvtime forsinket til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

raskeste jeg har kjørt er 240-250km i timen på rett strekke i vallset, ca ti min kjøretur fra hjemme. Hadde ny balanserte hjul på hele bilen og jeg trudde farta var på 100 ca, men så så jeg på speedoen og den viste 130 så ville jeg prøve litt til og kort tid etterpå kom det en ungdom fra svingen jeg kjørte mot som krysset over feltet mitt og ned i grøfta. endte med at jeg klarte å styre unna og komme på jordet på motsatt side av veien, bilen til ungdommen som jeg nesten traff var total vrak og han ble liggende på sjukehuset ei stønn, mens jeg var uskadd, bilen min hadde bare noen skader i støtfangeren foran.

bilen var en 90mod 760tic importert fra luxemboroug, trimmet, men har inte klart å finne ut hva som er gjort med motoren da bilen var eid av forrige eieren i luxembourg, men har fått telefon nummeret til forrige eieren så jeg skal ringe snart.

Men bilen er nå solgt til min mor som steller godt med den, jeg har kjøpt en 945 gl, skal aldri mer kjøre sjukt fort med bil, 760tic'en ble solgt grunnet det var så fristende å bare gi på, og grøftetur tre ganger og nesteulykker som jeg har gjort så er det tryggest for meg å kvitte meg med bilen.

men møter den ofte og savner den, men er glad for at jeg sitter her med lappen og helsa i behold, og er nå sammen med eksen igjen som egentlig gjorde det slutt grunnet den episoden i 240- 250km i timen. noen ting er verdt å ofre bilen for :angelsmili:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forteste jeg har kjørt selv er ikke mer enn 140(speedo) med primera'n min

sittet på med en honda cbr 1100xx SB i 210kmh(speedo) (det var litt skummelt)

forteste jeg har sittet på med bil er 225(speedo) med en 2001 nissan primera 2.0 sport

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår