Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lest igjennom 79 sider eller? Hvem som har skrøyda på seg da? Volvo folka?

hvorfor volvo folka? noen av de nyere volvoene er ganske kjappe da... og tilogmed 240 kan nå 200km/t originalt (på speedo vel å merke)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser få skriver motorstørrelsen, bare Merket og modellen... Litt vanskelig å vite toppfarten da ?? HemiCuda ?

Har selv hatt 215 med opel omega A, full bil oppover Rennfasttunnelen som er ganske bratt. Det var fortsatt en GOD del å gi på turtelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt 215 med opel omega A, full bil oppover Rennfasttunnelen som er ganske bratt. Det var fortsatt en GOD del å gi på turtelleren.

Motor er det i det dyret da? For vi har hatt en orginal 200SX S13 med tre mann, den klarte 200 fra fotoboksen, men dabbet av til 180 oppover.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest igjennom 79 sider eller? Hvem som har skrøyda på seg da? Volvo folka?

Nei har ikke lest alle sidene, så tok litt hardt i selv da jeg sa halvparten:) Skal ikke erte på meg noen enkeltpersoner her. Mener bare at mange har tatt litt i. Har en bil som i teorien skal ha høyere toppfart enn enkelte som har skrevet her, men er ikke i nerheten av å nå disse hastighetene. (på flat mark vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor er det i det dyret da? For vi har hatt en orginal 200SX S13 med tre mann, den klarte 200 fra fotoboksen, men dabbet av til 180 oppover.

2,6.. nettopp kjøpt den da... litt mangler på oppheng så jeg ville ikke mer..

Skal prøve igjen når den har fått nytt karosseri.. Har troen på 240km/t..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere?? tenk at snuten ser alt vi skriver? blir litt redd for å si det mildt:P hahah

vanskelig og bevise da de bare har en fjortis sitt "utsagn" og gå etter!

så det er helt trygt og fortelle dette!

kjørt max 120 i golfen min

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår