Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Det er jaggu bra at UP itensiverer jakten på tullinger som dere...

Ikke tenkt på at det er DU som kan være neste ut på statistikken? Tenker vel kanskje sånn at "nei det skjer ikke meg"

Det pga slike som dere at myndighetene strammer inn grepet på alt mulig, både i forhold til godkjenninger men også aksjonerer mot bilmiljøet oftere og oftere.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Har vel hatt litt over 300, fult tyn på trimma R1..

Også i RS4'en så var det vel 280+ på tur nedover lærdalstunellen(uten skilt) Hadde passert boksen før den blinka omtrent.. Kjører kun idiot alene, og syns det er greit å følge med på veien i sånne hastigheter..

Men til sommern igjen blir det godt over 300, skal ha hayabusa turbo til sommern igjen, er uten førerkort noen mnd'er til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220 på min Opel Vectra 2000. det var på "nyveien" mellom Laksvattn og Nordkjosbotn ;D steike fine veier å kjøre hardt på :p

Oh yes, det er veldig fine veier deromkring. Klarte selv 210 på min Vectra-A i Lavangsdalen, helt tomme veier klokka halv fire natt til tirsdag - forsvarlig, njaei.

Av største fart jeg har vært oppi var det som passasjer på en Kawasaki noe-morsomt-navn, 263 km/t ...

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også i RS4'en så var det vel 280+ på tur nedover lærdalstunellen(uten skilt) Hadde passert boksen før den blinka omtrent.. Kjører kun idiot alene, og syns det er greit å følge med på veien i sånne hastigheter..

Men til sommern igjen blir det godt over 300, skal ha hayabusa turbo til sommern igjen, er uten førerkort noen mnd'er til også.

Like blid...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det først sies at jeg er et fartssvin av dimensjoner. (bare ring jessheim lensmannskontor å spør..haha, litt sjølironi må'n ha..)

Norske veier (90% av dem hvert fall) er IKKE skapt for å kjøre grisefort på og det er ikke 80% av kjøretøyene som gjør det heller. Når man gjerne plusser på en sjåfør med relativt liten erfaring med bilkjøring så bør man forstå risikoen.

Detta er ikke ment som noen jævla moralpreken, for jeg veit så jævla godt hvor fristende det er å trøkke ned høyrebeinet, men jeg får nå svi for det (148,5km/t som gjennomsnitt målt over 6km) i form av førerkortbeslag 9-12mndr, bot på 10-15.000 og ny oppkjøring osv.. og når sant skal sies så var det faan meg ikke verdt det!

Så nå har jeg bestemt meg for å bygge meg banebil, så kan jeg kjøre svin på banen isteden.

Og èn ting til..

Dere som skryter av å ha kjørt i 300 på R1, Ninja eller hva søren.. tenk over en ekstra gang hvor utsatte dere er.

Har selv opplevd å nesten miste pappan min pga altfor høy hastighet på motorsykkel og det vil INGEN av dine nærmeste at skal skje med deg(verken med bil eller sykkel).. Faren min kom i 70-80 rundt en sving og vips, så forsvant sykkel'n gitt.. Og faren min lå tredd rundt en lyktestolpe. Han lå vel i koma noen dager og når han våkna hadde han null følelser i beina. hva som hadde skjedd? jo, han hadde knekt ryggraden tvers av.

Pappa hadde griseflaks. Nervene hadde ikke ryki, så ryggen ble bra igjen og per i dag er fyren en jævla aktiv 43-åring.

MEN. Han kjører ikke motorsykkel lenger.

Ras fra dere på banen folkens, der er det hvert fall litt tryggere!

(Også slipper dere de ulidelige månedene uten førerkort, de månedene unner jeg ingen!)

Jeg oppfordrer ingen til å ''kjøre kjærring'', bare la den villeste av den villeste kjøringa foregå der det er meninga at den skal foregå! (Rudskogen, Våler etc.)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Du har i alle fall skjønt at det kan være greit å kaste et blikk på veien av og til...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bevis på at jeg har kjørt i 121 km/t med en Saxo, og har også bevis på at jeg har holdt 86 km/t med en Xsara..

Har mange andre uoffisielle målinger, men etter min mening så må man enten ha GPS eller radarmåling

Går ut på at disse "bevisene" er (forenklede) forelegg? ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår