Gå til innhold

Skal kjope meg passat 94-96 mod tdi

Ranger emnet

KTM-Racing

Anbefalte innlegg

Jeg og dama fant ut av vi skal seleg bilene vaare og kjope Vw Passat TDI 96 mod

Hvilke feil bor jeg se opp for?

Gaar disse bilene billige?Det vi er ute etter..

Er det mulig aa evt faa noe styling til disse?

Trimme den litt?

Mye feil paa disse bilene?

Er takknemmelig for alle svar og raad jeg kan faa=)

Mvh Finn Finseth

Audi 90 2.0E 88

KTM EXC 250 2002

www.bikepics.com/members/ktmexc250/ <---Mine cross sykler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du tenkt å kjøpe deg 90 eller 110 HK TDi da?

Anbefaler å gå for 110 hvis du har mulighet til det, men begge motorene er sterke og "chip-bare". Driftsmessig så går de veldig billig, fra 0,43 - 0,6 (0,7) på mila, alt avhengig av last og tung høyrefot, men de fleste bilene går faktsik billigere etter chipping. Bare pass på å velge en "kjent" chip..

Min erfaring med disse modellene er at de har lett for å ha noe rust nederst / forkant av dører hvis de ikke er passet på. Eller bra i forhold til rust.

Teknisk så mp du være obs på at reg.reim er skiftet iht. de intervall som er oppgitt. Tror ellers ikke at disse bilene er spesielt plaget med andre feil enn biler i samme årsklasse.

TDi motorene holder ihvertfall mange km, HVIS de er fulgt med oljefilter og olje skift + service.

Styling er det jo også å få endel av, men er jo ikke blandt de "hotteste" bilene å style da, men kan bli rimelig fine med "riktig " styling og litt senking. Får jo tak i mange felger til denne bilen og...

'03 Passat 4Motion 1,9 TDi stv.

'89 Audi 200 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider