Gå til innhold

skiver bak på scirocco1???

Ranger emnet

scirocco1

Anbefalte innlegg

Originally posted by ottar

Komplette bremser fra golf2 gti passer.

Bremsene fra Golf 2 passer dessverre ikke, jeg har nemlig kjøpt en slik bakstilling. Hadde også hørt at dette passer, men det er feil. Bakstillinga til Golf 2 er litt bredere, og blir festet med 3 bolter. Scirocco'n festes med 2.

Navet skal jeg greie å få til, men det er bremse utjevneren som blir problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by scirocco1

Da burde de ha nevnt dette når jeg var innom og spurte. Fikk da beskjed om at de ikke viste, og at jeg måtte høre med Møller.

Og disse skal liksom være spesialister??????

Norsk Jallasenter seier no eg!!!!

Det einaste dei har peiling på,

er å ta seg betalt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by scirocco1

Bremsene fra Golf 2 passer dessverre ikke, jeg har nemlig kjøpt en slik bakstilling. Hadde også hørt at dette passer, men det er feil. Bakstillinga til Golf 2 er litt bredere, og blir festet med 3 bolter. Scirocco'n festes med 2.

Navet skal jeg greie å få til, men det er bremse utjevneren som blir problemet.

Sciroccoen har jo samme bakstillinga som golf1ern, og der går det fint å sette på golf2gti bremser.

Du bytter jo ikke hele bakstillinga.

Plukk av navene på golf2 bakstillinga og sett det på sciroccoen.

BOLT ON!

Bremseutgjevner? who gives a shit.....:D :D :D :D

Men det skulle vel ikke være no prob å få det til heller.

Fest den sønn ca likt me der den sitter på golf2 og lag til en ny fjær eller stag eller no...

Den er jo ikke så kresen på innstillinga, bare få den til sånn røffli så blir det bra! er jo ikke alle biler som har sånn....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Sciroccoen har jo samme bakstillinga som golf1ern, og der går det fint å sette på golf2gti bremser.

Du bytter jo ikke hele bakstillinga.

Plukk av navene på golf2 bakstillinga og sett det på sciroccoen.

BOLT ON!

Bremseutgjevner? who gives a shit.....:D :D :D :D

Men det skulle vel ikke være no prob å få det til heller.

Fest den sønn ca likt me der den sitter på golf2 og lag til en ny fjær eller stag eller no...

Den er jo ikke så kresen på innstillinga, bare få den til sånn røffli så blir det bra! er jo ikke alle biler som har sånn....

Ja du sier no der, har vært på den tanken også. Men jeg skal jo godkjenne bilen også. Har tenkt på motor bytte til en G60, og da bør det jo være i henhold til forskriftene. Samtidig, på de bilene som har disse utjevnerene så er det vel bare 20% av dem som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Ai ai :D

Du har ingen bilder legge ut?

Ja jeg har noen bilder. Men scanneren min virker ikke. Legger ut de som jeg har på maskinen.

Kan jo samtidig fortelle litt om bilen da. Har byttet mye slik som:

golvet på passasjer og fører side, bagasjeroms golvet (foresten tatt fra en golf1) nye skjermer. Skrapet og sandblåst bilen for all rust og tectyl. Byttet kanalene, festene til bakstillinga, hjulbuene ++ bilen er nok ikke på veien på noen år enda. Men rust er det ikke på den.

post-1210-13804850487045_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider