Gå til innhold

Turbo kovnertering på E36

Ranger emnet

Prodius

Anbefalte innlegg

altså Ryeng, vi snakk ikke om hva DU ville gjort.. vi snakker om at man FAKTISK får turbo fra 15000 og oppover, kvalitet og effekt er en helt annen diskusjon, poenget mitt var KUN at man får billigere turbo enn 30000 som du nevnte i utgangspunktet.

Og BMW-328 sine speks viser også at man får KIT til en langt lavere sum, men er man smart.. så JA, da bytter man råder, stempler, borrer osv osv.. OM man ønsker mer effekt enn det man får fra KIT.

så ikke kom her og kom her :)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gEIRA: Altså, nå skal du høre på meg. Først og fremst, jeg er den største motorGUDEN på Bilforumet, alt jeg sier er alltid rett, og mine metoder er alltid best. Du har aldri sjans å "få" noe på meg, siden jeg er 10000% ufeilbarlig - du er totalt underlegen i alle diskusjoner med meg, siden jeg som sagt, er gud. Egentlig, siden jeg er sånn en HELT av en mann, burde jeg hatt moderatorstatus og en trilliard poster. For bare se på postcounteren, jeg er selvfølgelig bedre enn alle!

Haha, nok tøv fra min side; var i spøkehumør. Er jo en gledelig nyhet at det går an å få turbokit til en grei pris! Men spør du meg er som hovedregel ikke det viktigste å få turboen og resten av hardwaren på plass; det viktigste er å få modifisert bensin- og tenningssystemet slik at overlading er mulig uten å smelte stemplene. Pass også på veiv- og ventilhusventilasjonen. En vil IKKE ha overtrykk i veivhuset! Det vanlige her er å reroute systemet til en ekstern catchtank med utlufting til friluft via et lite filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider