Gå til innhold

Diverse Golf II deler selges

Ranger emnet

Goliath

Anbefalte innlegg

Har som noen kanskje vet solgt den kjære 2`ern min, og har i den forbindelse noen deler som må vekk.

Delene går for en billig penge, og befinner seg i Stavanger.

Det som skal vekk er som følger;

1.Stk Audi 80 Takluke, denne demonterte jeg selv fra en 86 modell Audi 80, Rasket med meg alt av deler som var,men ble aldri at jeg monterte.Har og monteringsguide liggende.

2.Stk hovedlykter.

2.Stk baklykter (h+v)

1.Stk komplett eksosanlegg (fra kat og bakover) Kun kjørt noen få tusen KM. Har stått på en `90 Golf med RP motor (1.8i 90Hk)

1.Stk GL spoiler for 90 fanger

1.Stk vindusviskerføring (den som ligger under vannkassen, som motoren sitter i)

1.Stk Jetta grill, med nedre list

1.Stk ratt fra `86 Golf, rattet er helt og fint, men er av den game typen. Kanskje noen med oldschool prosjekt som er interessert?

1.Stk instrument med turteller.

1.Stk viskerhendel fra 90 modell (store typen)

1.stk blinklyshendel fra 90 modell (store typen)

Da er det vel bare til å starte budrunden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Goliath

Har som noen kanskje vet solgt den kjære 2`ern min, og har i den forbindelse noen deler som må vekk.

Delene går for en billig penge, og befinner seg i Stavanger.

Det som skal vekk er som følger;

1.Stk Audi 80 Takluke, denne demonterte jeg selv fra en 86 modell Audi 80, Rasket med meg alt av deler som var,men ble aldri at jeg monterte.Har og monteringsguide liggende.

1.Stk GL spoiler for 90 fanger

1.Stk viskerhendel fra 90 modell (store typen)

1.stk blinklyshendel fra 90 modell (store typen)

Bud på takluke 300,- (vet ikke hva sånt er verdt og siden den er tatt på høggern så får du vurdere)

100kr for Gl spoilern,

Passer hendlene rett over på eldre typer ? eller er det andre lednings koblinger ?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider