Gå til innhold

Vw Golf 1.8 L Hvite Speedo Skiver---->

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Originally posted by mono

vet det da, jobber som skiltmaker så er klar over størrelsene ;)

men på bildet står det 2.0l gauges, er det bare for 2.0l motorene?

ja det står 2.0 liter..men det er kun fordi i usa er 2.0 liter det vanligste..(vento. det går mest av borte der vettu)

men skivene på 1.8 liter (mine i allefall) og skivene som ligger ute her er helt like..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by darkwih

Skiftet speedo skiver i dag. nice :) prøvde også å skivte farge på displayene. Tok av det filteret som lå på toppen av displayet. men nå viser de ingen ting. helt blankt. Ukh. Noen som vet hvor jeg får tak i nye display. eller kan filter byttes ?

Hadde vært kult om du kunne lagt ut noen bilder av hvordan du fjerna filtrene, sliter litt med den saken jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tarild

Hadde vært kult om du kunne lagt ut noen bilder av hvordan du fjerna filtrene, sliter litt med den saken jeg.

skal se om jeg kan låne meg et kamera.

Fikk ikke skiftet farge på displayet siden det grønne filteret ligger under displayet. Dvs du må lodde av hele displayet. så jeg inverterte displayet isteden. slik at bakgrunnen ble svart og selve tallene ble grønne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg kan låne meg et kamera.

Fikk ikke skiftet farge på displayet siden det grønne filteret ligger under displayet. Dvs du må lodde av hele displayet. så jeg inverterte displayet isteden. slik at bakgrunnen ble svart og selve tallene ble grønne :)

Akkurat det samme jeg fant ut, displayene måtte loddes ut. Hvordan inverter du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tarild

Akkurat det samme jeg fant ut, displayene måtte loddes ut. Hvordan inverter du da?

Det ligger et filter oppå displayet. ser grått ut. hver forskitig når du tar det av. jeg ødla mine. Hvis du snur filteret vil det være invertert. Jeg fant en gammel headunit som hadde orginalt invertert display. så jeg tok filteret til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et filter oppå displayet. ser grått ut. hver forskitig når du tar det av. jeg ødla mine. Hvis du snur filteret vil det være invertert. Jeg fant en gammel headunit som hadde orginalt invertert display. så jeg tok filteret til den.

Akei, sånn vi dreiv på med på barneskolen med kalkulatorene våre det :D Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider