Gå til innhold

Senator 3.0 med problemer.

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Duh! :D Har tenkt på det ja! Rekorden veier jo bare 1100 kg... Mye arbeid med det da? Må vel ha mye commo deler. Eller passer senatordelene på rekorden? Mens jeg er i gang, passer toppen på en 2.2 cih på en 2.0s blokk? Tenkte å hive i hop en brukbar gassermotor på 2.0 en som står i rekorden. motoren er fra en 85 rekord, og er bare gått 50k :) 2.0 med 2.2 topp, kvasskam, 40\40 weber og grenrør, burde vel bli futt det? Hvis det passer sammen dah...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt på det og. Du vet ikke om en til salgs tilfeldigvis? Tror den kunne ha blitt killer med 2 45\45 weber gassere! Rå lyd og! :D Men det er nok drivstoffsmessig mest økonomisk å ha injection dah.. Pendler jo til og fra jobb.... 3 mil

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

passer toppen på en 2.2 cih på en 2.0s blokk?

2.0 med 2.2 topp, kvasskam, 40\40 weber og grenrør, burde vel bli futt det? Hvis det passer sammen dah...

Toppen passer på blokka ja... Har de gasserene sitti på 2,2 toppen? For insuget på 2,2 toppen og på 2,0 toppen er ikke likt, kun eksosen...

Rekorden er grom vogn uansett da :D

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tenkte å handle nytt innsug til gassere ja... Men senatorn skal nå få litt stell den au... Noen som vet hvor jeg kan få tak i senkesett til rekorden forresten? Er litt traktor stil... Stuket blir vel lav, 14x8 superlitefelger, 205 55 14 dekk, eller no lignende... Tenkte på british racing green, med svarte chevystriper og mye crome.. :D Bilen ber jo om det! Ny post kommer straks.. Legger link når jeg har ordna den.... :)

Ny post... http://www.bilforumet.no/topic/39542-mine-opelprosjekter/?do=findComment&comment=419813

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider