Gå til innhold

Pen "jente-Golf"

Ranger emnet

106s16

Anbefalte innlegg

Fin ja... :)

Ettersom du allerede kjører den stilen må du jo sveise igjen skilthullet. Du mener kanskje at det er mange som har det? Men det er jo ikke mange som har lyktespoilere, så da veier det opp ;)

Også finnes det fler Golfer med skilthull en igjennsveisa skilthull. Og i mine øyne vitner det om en som tar Golfen sin seriøst og holder det gjennomført.

Selvom det begynner å bli vanlig... men om man skal kjøre stilen så må man jo ta det fullt ut :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stine

JEG OG!!! hehe;) volkswagen audi club tenker du på?

skal på rudskogen iallefall;) streetmeet i sarp til lørdag og regner jeg med;)

:cool:

Yepp.

Hmm.. Blir bra det. ;)

Burde vel tatt en tur dit om det ikke hadde vært så langt....

Ikea er bedre for meg. He,he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fin ut den Golfen der! Legg ut litt flere bilder da, så jeg får se om den er finere en gammel bilen min! :P

Bra det kommer litt flere jenter på forumet som faktisk har bil, og bilvalget ditt er bra!!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

har en merkelig følelse på gang her..om en gutt hadde sagt "Dette er golfen min!" og lagt ut bilder av denne golfen hadde en god del sagt "usj..kjedelig.." eller "dette er gjort mange ganger før" og slike ting..men strax en jente dukker opp så mykner alle på forumet og gir ros...hehe...

tøfler..:D

Har også merket denne stinkende følelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider