Gå til innhold

Biltreff 16/7 Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her kan alle stille,fra kl 1000 til kl 2100

 

-banekjøring

-breisladd

-dragg

-

også skal vi prøve på å snu banen utpå dagen :o ;)

 

Mye gøyalt ,det er bare å melde seg på

send da en mail til company@be-4-you.com

og mrk den med banetreff 16/6

Tot pris kr 500,- ink leie og lisenser

 

Dette er i samarbeid med NAF og NBF

 

Spørsmål kan besvares her :D

eller på mail

 

 

Velkommen til et actionfylt treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kan mest muligens stille opp med en 206Cup car, samt min egen escort...

 

hvordan blir det med bil som er reint bane rigget?. Tenkte nå på pugen....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller man med rigget bil,må den ha vognlisens!

Det er sånn regelverket er å så løser man inn en treningslisens der oppe og vips så gjør man det lovelig ;)

 

Her kopierer jeg ut et utkast som er skrevet av NAF:

 

En dag på Rudskogen

Med NAF OSLO og BE 4 YOU

 

Lørdag den !6/7/04 er vi på Rudskogen

 

Vi er der fra kl 09.00 og starter innsjekk, og vi skal kjøre etter Norges Bilsports forbunds regler for Motordager det vil bli teknisk kontroll på bilene og et flagg og kjørekurs før vi slipper ut på banen.

 

Første seksjon vil være kjøring på hoved banen med koner på langsidene slik at vi skal bli litt kjent med bilen om hvordan den oppfører seg og få opp reaksjons evnen her gjelder det å finne det rette sporet for å komme mellom koner uten å få de breieste sladdene.Vi vil starte en og en og ca 6-7 biler på banen samtidig

 

Vi rigger så opptil en street legal / ET testkjøring for å få litt starttrening på langstrekket på banen. I sammarbeide med NDRG vil det bli mulighet for testing av MC under drag testen

 

Noe senere vil vi kjøre en breisladd drifting sekssjon i banens nedere del med to svinger som kan bli litt utfordrene, sjekk regelverket på http://www.dcn.no/regelement.php.

 

Hvor lenge vi vil kjøre hver seksjon kommer lit ann på når dere kommer og hvor mange.

 

Hvis tiden tillater det så vil vi kjøre en ny seksjon med kjøring på hovedbanen og få kjøre den helt runt, her må vi skille litt på de biler som har fult sikkerhets utstyr og en ren gatebil. Forskjellen er biler med veltebur, sikkerhetstoler og fire-seks punkt seler ogfører med fult kjøreutstyr som hjelm brannsikker kjøredress og alst som skal til for bane kjøring. Har du ikke det enda så skal du få kjøre, men under mer kontrolerte former men husk med hjelm og minimum tre punkt selerer

 

Og en ny runde med dragrace test håper vi også å få til.

 

Det kan hende vi får besøk av noen løpsbiler som vil teste litt sammen med oss rally biler, shortcar og asfalt biler.

 

For å være med trenger du kun å komme med en bil som er ryddig åren uten masse som slenger rundt i bilen slik at du slipper å tømme bilen når du kommer til teknisk, husk å ha bra med bremser her går det hardt på bremsene.

 

Før teknisk skal du inn i ankomst sekretariatet for å sjekke førekort og få dags lisens fra NBF og forsikring det vil koste 500, for å dekke det samt en andel av baneleien.

Er du usikker på om du vil delta så kom alikevel vi vil trenge noen til å være med på å få dette til å gå rundt med flaggvakter og admistrere dette opplegg.

 

NAF OSLO BE 4 YOU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dalhback killer

Det er fra kl 1000 til kl 2100

 

Jobber til 15.30. Litt over 2 timers kjøring, så må jeg legge om dekk. Og må spise litt, registrere meg så kl blir fort 19 før jeg kan kjøre så da er det liten vits med tanke på hvor mye jeg får kjørt i forhold til utgifter.

 

Får komme neste gang det blir noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dalhback killer

Takk ,vi får prøve :)

For de som ønsker å hjelpe til også hadde det vært flott å få en tilbakemelding på de som ønsker å være flaggvakter,teknisk+++

send da mail;)

 

Lykke til på silverstone

 

Hvis det skal være en drifte konkuranse på rudskogen, så var den løypa som ble brukte på drift day i fjor knallbra syns jeg. Man starter i enden av langstrekka og drifter gjennom s kombinasjonen helt ned til strekka før slaktern.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår