Dalhback killer Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Det er det som er tanken ja ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hvor mange hadde tenkt å dukke opp den 16/7 fra bilforumet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 jeg skal prøve på det. Skulle hatt 2 nye bakdekk Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 kommer som tilskuer Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Kommer uten tvil om bilen er klar. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 kommer så lenge bilen går :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg kommer med min ny innkjøpte Audi RS2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Dette høres veldig lovende ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Dalhback killer Dette høres veldig lovende ut ;) Er det lov med prøveskilter?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Mr.X Er det lov med prøveskilter?? Isåfall kommer jeg med volvoen:), hvis ikke blir det clio-power for alle penga:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Er litt uvist dette ,men skal undersøke litt til mandagen så skal jeg gi beskjed ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Jeg ønsker primært å kjøre "normalt" på banen. Altså ikke drag og drifting. Hvor mye av dagen går med til drifting og drag ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hvis bilen går og det er lov med prøveskilt...så kommer jeg. angående prøveskilt, hvis man løser inn lisens og bilen går igjennom teknisk så burde det være lov for de som evt har prøvekilt da... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Mesteparten av kjøringen på skogen vil bli banekjøring ,vi setter vel av ca 2 timer til drag og to til drifting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Dalhback killer Mesteparten av kjøringen på skogen vil bli banekjøring ,vi setter vel av ca 2 timer til drag og to til drifting Er det bestemt når på dagen ? Før eller etter 16.00 ? Kjekt å vite da jeg kun kan være der halve dagen. Enten fra 0900 eller etter 16. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg