Dalhback killer Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Dette kan jeg ikke gi deg et 100% svar på ,sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Bilen må ha skilter eller vognlisens for å få kjøre. Det er jo som sagt til fredagen det skal skje ,håper å kunne se mange fra bilforumet :op ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 var å testa ut bilen litt på gardermoen på søndag, mulig jeg kommer og sjekker tilstanden på fredagen.. om jeg klarer å lure meg unna en halvdag tidlig :D men blir dritskuffa om det er bare drifting og sladding igjen de siste fire timene.. er ikke derfor jeg drar på bane ihvertfall,... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Fikk den mailen dere sender rundt nå. Kunne vært lurt å skrive i den at det er på Rudskogen, ikke sikkert alle som leser fast på forumet. Bare et tips;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 jeg kommer..Må ta igjen siden jeg ikke rakk å kjøre på gatebil..;) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Er det på fredagen eller lørdagen???? Det snakkes om Lørdag 16/7..... men lørdag er jo 17!!!! hmmm.... Får jeg lov til å komme å kjøre på bane med min 1.6 Golf....? Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ja når er det, på fredagen eller på lørdagen, ingen som kan svare???:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by KingB Er det på fredagen eller lørdagen???? Det snakkes om Lørdag 16/7..... men lørdag er jo 17!!!! hmmm.... Får jeg lov til å komme å kjøre på bane med min 1.6 Golf....? Skulle vel ikke være noe i veien for det, evt. kan du bare la være med å si at det er en 1.6 da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Stussa litt på deg sjøl.....Lørdag 16?.....16 det er jo fredag..? Ingen som kan svare? Kommer i hvertfall hvis det viser seg å være på Fredag. Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hei Det er fredag 16/7 fra kl 1000 Her er alle velkomne ,pris kr 500,- pr pers og det inkluderer løyve for kjøring på bane og drag Alle bilene må ha skilt eller vognlisens (rallybil,racingbil el) ikke prøveskilt!!! Motorsykkler har også mulighet for å kjøre drag:D Trenger også frivilige som ønsker å stille som flaggvakter el Nå ser det ut som værgudene stiller også...:op Da ses vi ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Bilen må igjennom teknisk før den går på banen ,husk at den må være i stand :D -feste batteri!! -rydde i bilen!! -bremser ok? -Bremseveske ? -Husk HJELM -hjulene er strammet godt ? -Ingen løse gjenstander i bilen!!! -Minimum 3 punkt belte!!!!!! Husk og sjekk disse punktene før du kjører til teknisk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Har jeg misforstååt eller noe? Koster det noe får publikum??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Jeg kommer en tur.... men kommer til å begrense kjøringen litt. 2 sett med dekk og 3 med bremser hittils i år har satt en liten bremse på banekjøringen, men litt må man jo kjøre :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Så det blir rundt 6-7 timer med vanlig banekjøring? Litt med, og litt uten kjegler? Er vanlig kjøring som er aktuelt for min del å delta på, selv om drag og drift er fett å se på. Da blir det nye skiver og klosser i dag, samt væske. Så er man klar for noen runder:cool: Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Ok Da kommer jeg hvertfall:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg