G40Turbo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Hva heter fargen din??????? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 VW Genesis/Violet Touch Effect Reinte me du ikke huska navnet Harald ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Ok, ser ut som det begynner å bli mange biler med lik farge som på minne biler. Kanskje det er på tide at jeg finner meg en ny farge. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 hehe, ja drit tøff farge da :) Har samme fargen på Scooteren min. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hermet han etter en scooter når han skulle lakke asså:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg