Era Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Vi har mekka vi da jeg og kona hele påska så nå kan vi si det begynner og bli bil igjen... Så da er forstillinga på plass med nye vinkler bakakslen XJ6 er overhala og mye mye mere. Så hva gjorde dere sola dere dere? Det gjorde jeg og i sveisen... :) mvh Erik Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Gort mye i påska, du da..! Jeg har for det meste vært syk, men jeg dro til Strømstad på Skjærtorsdag allikevel.. MÅ dit ass! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 SNUFS!! Bæ'gen på meg (uff og uff) Men burde blitt hjemme og mekka "pensjonisten" (he he, den er jo blitt veteran) LMAO! lol lol lol Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Altfor lite... Lagt om til sommerhjul er det eneste. Ellers så har jeg modda toweret til PC'n. Nå er det godt og kaldt der inne... Men bilen er fortsatt som før :( Ost Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 he he... Skal du ut og fly med det nye toweret?? Bare lurer, altså. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Ja har fått gjordt en god del. Forstillinga er sammensatt. Den nye tannstanga med servo er snart ferdig og klar for testing. Bakstillinga mangler litt nye coilovers er bestilt og kjølinga skal ferdigstilles neste helg håper jeg. Så joa har fått gjordt mye glemte at fruen har fiksa interiør dvs aluminiums plater til det. Legger ved et bevis for det. mvh Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Fint bilde. Ville hu ikke være i barnehagen???? LOL ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Hu var joi min private barnehage jo :D Passa på og satta henne i arbe:) Etter hennes eget ønske. Mittkonsollet blir bra det og det ser ut som resten gjør også. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Med sammenbitte tenner og lynende øyne satte hun kappskiva i den myke og lett føyelige aluminiumplata, det skrek og jamret og jaggu måtte hun ikke bytte skive etterpå, svetten rant og mens hun sto og så på delene, så erindret hun, jeg skulle satt på kaffe!!! påskekrim? P.S: Fint reservehjul som slenger utenfor garasjen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Kjempebra påskerim, Viking!!!!!!!! LMAO :cool: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Det var jammen et godt påskerim hahaha. Joa plata var myk og hu brukte alu skive. Plate saksa er ikke no særlig på 1,5mm alu når man klipper lengre rette biter da slår bare plata seg. Litt slitt ja godt brukt den saksa. Har da bygget om alt i stål på kjærra seru... Nei blir ikke no kaffe på noen av oss gitt ække blitt voksene nok til det enda. Reservehjulet er sån inflatable fra en full size. Det er bare en av garasjene det da... :D Her er et arbeids bilde til. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Originally posted by Era Det var jammen et godt påskerim hahaha. Joa plata var myk og hu brukte alu skive. Plate saksa er ikke no særlig på 1,5mm alu når man klipper lengre rette biter da slår bare plata seg. Litt slitt ja godt brukt den saksa. Har da bygget om alt i stål på kjærra seru... Nei blir ikke no kaffe på noen av oss gitt ække blitt voksene nok til det enda. Reservehjulet er sån inflatable fra en full size. Det er bare en av garasjene det da... :D Her er et arbeids bilde til. Era er det gamle russe dressen din eller??? hehehe :op Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Nei, det er ikke Era's russedress, den er min! (Kona)babyhmm? Trenger ikke barnehage jeg, har jo garasjen til gubben og svigerfar å leke i... Drekker ikke mye kaffe heller, så kaffetrakter har vi ikke. Ellers var det et interessant vers, Viking, om noen år kan du sikkert leve av å være alternativ poet. Hvis det skulle friste da? :D Julie Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Era: Hvordan bil er det du har. Påsken min ble som følgende: Sommer hjula var det slutt på Onsdag bremsene på Torsdag derfor grilling og pilsing resten av Påsken :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Takker men tror ikke jeg hadde slått så godt an som poet! Trives heller som snekker jeg. Påsken for meg ble en tur til Svalbard der jeg kjørte snøskoter for første gang!!! Jæ..i morro gitt! Skal forresten opp igjen å jobbe der i 6mnd så kanskje det blir noe billige deler til prosjektet! Toll og momsfri sone der så delene blir kanskje billigere enn i Norge. Å så så jeg isbjørn å den var stor!! Juuhuuuuu Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg