Gå til innhold

Hva har dere gjordt i påska da?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ratata

...........men jeg kunne godt tenkt meg sånne jeg oxo. :D :D

Fant ut på Rudskogen at det ikke er noe veldig god sidestøtte i setene mine, men de er behagelige å kjøre laaaangt med uten å bli sliten i kroppen. :D

Ja de er herlige og sitte i og gir god støtte.

Resten skal 4p beltene ta og holde fast :D

Tror dene er ok bare du får 4p belter som holder deg fast til sete ryggen for det skal være ok og kjøre langt også.

Ka som skjer i helga ska vi kino eller no?

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har hatt bilen min på etterkontroll i dag. Den besto! :)

Så krutta vi en tur inn til by`n. Da kom det et mann bort til oss. -Jasså, 63 Bel Air, ja. Det er den gamle bilen til kong Olav du har der. Den ble brukt til et jubileum i Trondheim i 1963 av kongefamilien. Jeg holdt på å kjøpe denna bilen for 20 år siden.

Så visste han om stort sett hele historien til bilen min. Hvem som hadde den før meg, før han igjen, før han osv. Og allt stemte!

Så- jeg har en KONGEBIL!!! assman

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ERA: maska ga jeg 1300 for igjennom opretterverkstedet på jobben. justerbar blending. heter opti-ett eller annet og er sveitsisk. er visst bra kvalitet og de fleste opprettera hos oss brukern. koster sikkert litt mer i butikk.

Air63:WOW!! Fett m konge bil tenker jeg! MORRO! Synes alikevel du skal sette åtter i den, bare ta vare på høvelbenken med tilhørende deler i tilfelle du vil ha den original en gang i framtia!

Er sikker på at kongen også mente det var tøffest med åtter!:)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

ERA: maska ga jeg 1300 for igjennom opretterverkstedet på jobben. justerbar blending. heter opti-ett eller annet og er sveitsisk. er visst bra kvalitet og de fleste opprettera hos oss brukern. koster sikkert litt mer i butikk.

Air63:WOW!! Fett m konge bil tenker jeg! MORRO! Synes alikevel du skal sette åtter i den, bare ta vare på høvelbenken med tilhørende deler i tilfelle du vil ha den original en gang i framtia!

Er sikker på at kongen også mente det var tøffest med åtter!:)

Ja, det tror jeg oxo at kongen synes!! :)

Jeg ringte biltilsynet for å høre om detta stemmer.

Fikk svar i dag.

-Alle papirer på bilen min er spist opp av mus... :rolleyes:

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider