Laaars Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Sitter her og planlegger prosjekt. Det meste er ordna og planlagt, men jeg sitter og tenker på senkinga. Nå har jeg jo også ordna (nesten) et sted å ha bilen. Det er LITE, men det får duge... heh. Uansett, hvor mye bør man senke bilen? Drit i at den skal være kjørbar, jeg vil at hjulbuene skal ligge "rundt" hjulet hvis dere skjønner, sånn akkurat kant-i-kant. Hvis jeg ikke husker feil stod det at denne var senka med Gewinde 80mm. Er det noen som VET om det er 80mm? Isåfall holder det om jeg går for 14" felger. Det blir nok sansyligvis 14" felger, men 15" går kanskje også. Kan vise et bilde av inspirasjons-Golfen. Jeg digger den. Etter hva jeg kan se er det 15" på denne. Fargen blir noe lignende dette regner jeg med. Mens vi først er i gang også, så lurer jeg på felger. Felger jeg har sett på er: Borbet T Brock B5 RH Cup Schmidt TH Line (Vurderes) Alle i 8 x 14. MEN, om det er noen som vet om det GÅR an å skaffe de BBS felgene som sitter på bilen over i 15" dim. så er det flott. De produseres kanskje ikke lenger? Synspunkter? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Ingen tanker, erfaringer og synspunkter her? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har 40 mm på min nå. Og går fint 40 mm til for å si det sånn! ;) Er ute etter det samme som deg på mitt prosjekt. Skal ha 14" eller 15" og skal ligge fint langs hjulbuen. Og er absolutt ikke ute etter kjøregenskaper. skal bare være laav! Sikker på at det er 14" på den øverste forresten? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by cREATURe Sikker på at det er 14" på den øverste forresten? jeg er.. for de hjula har jeg nå :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Laaars Det blir nok sansyligvis 14" felger, men 15" går kanskje også. Kan vise et bilde av inspirasjons-Golfen. Jeg digger den. Etter hva jeg kan se er det 15" på denne. Fargen blir noe lignende dette regner jeg med. Mens vi først er i gang også, så lurer jeg på felger. MEN, om det er noen som vet om det GÅR an å skaffe de BBS felgene som sitter på bilen over i 15" dim. så er det flott. De produseres kanskje ikke lenger? Synspunkter? De er tilgjengelig med både 5/112, 4/100 og 5/100 i 16" alt kan skaffes Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Vet om 4 BBS RS001 3delte i 7 og 8x15 med nye polerte ytterringer.. Rundt 8000kr + frakt.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by LupoB0Y Vet om 4 BBS RS001 3delte i 7 og 8x15 med nye polerte ytterringer.. Rundt 8000kr + frakt.. Er det noe som selges kun nå (brukt?) eller er de tilgjenglig hele tiden? Har nemlig ikke penger til det nå. Men jeg tror det blir Borbet T, eller BBS felgene... har ikke bestemt enda. Blir mye som skal gjøres først uansett, så det haster vel ikke sånn veldig. Skal legge ut tråd om prosjektet når det starter. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Noen som vet om man må gjøre noe med hjulbuene om man senker 80mm og har 8x14" felger? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg