Åge Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Min og da: aage_henning@hotmail.com Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Hm, *kaste seg på* mathis-p@frisurf.no :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Min er e_s_e_s@hotmail.com.. Hender ofte jeg er pålogget uten å være ved pc'en, er ikke så flink til å sette på away.. :-) Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Essex syns alltid du har dårlig humor jeg... Godt mulig jeg har dårlig humor........men det er ikke alt jeg skriver som er ment alvorlig heller.Ta det mye av det jeg poster med en klype salt. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Godt mulig jeg har dårlig humor........men det er ikke alt jeg skriver som er ment alvorlig heller.Ta det mye av det jeg poster med en klype salt. i lige måde;););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Mulig jeg tar feil Essex men du "høres" litt grinete ut.........????????Har jeg tråkket deg på tærne ??? Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Mulig jeg tar feil Essex men du "høres" litt grinete ut.........????????Har jeg tråkket deg på tærne ??? neinei, no hard feelings! bare vært morro, men har jo måttet svare på innleggene dine! regna med at vi bare småspøkte... da er 'saken' lagt på is? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Skal hilse fra Mrs Aero som sitter her ved siden av meg og si at du måtte skjerpe deg Essex.....hehe :D :D :D :D :D :D :D :D Saken er lagt på (Long Island) ice (tea) prææhehehe :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Skal hilse fra Mrs Aero som sitter her ved siden av meg og si at du måtte skjerpe deg Essex.....hehe :D :D :D :D :D :D :D :D Saken er lagt på (Long Island) ice (tea) prææhehehe :D :D :D :D :D :D hahahah, du gir deg ikke!!! jaja, ta a da vel, faen å;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Essex hahahah, du gir deg ikke!!! jaja, ta a da vel, faen å;) hehe Ok ,vetta fan hva dere prater om (her diskuteres det friskt ser jeg!), men jeg sitter i Finnmark langt inni skogen uten dekning på mobilen...DET burde vel du vite Essex...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ok ,vetta fan hva dere prater om (her diskuteres det friskt ser jeg!), men jeg sitter i Finnmark langt inni skogen uten dekning på mobilen...DET burde vel du vite Essex...;) ja, blir litt stille noen ganger;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ok ,vetta fan hva dere prater om (her diskuteres det friskt ser jeg!), men jeg sitter i Finnmark langt inni skogen uten dekning på mobilen...DET burde vel du vite Essex...;) Bare slapp av du Mrs Aero!!!!Jeg og Essex driver bare å kødder litt.Er du fra Finnmark egentlig???Det er vel grisekaldt der oppi nå vil jeg tro????Husk å være snill med Såben når det er kaldt ute.....varmkjøre motoren godt før du begynner å lade på.Du blåser lett en topp-pakning i masse minusgrader Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Bare slapp av du Mrs Aero!!!!Jeg og Essex driver bare å kødder litt.Er du fra Finnmark egentlig???Det er vel grisekaldt der oppi nå vil jeg tro????Husk å være snill med Såben når det er kaldt ute.....varmkjøre motoren godt før du begynner å lade på.Du blåser lett en topp-pakning i masse minusgrader det er +- 0 grader der oppe, så er ikke så kaldt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Er du fra Finnmark egentlig??? Husk å være snill med Såben når det er kaldt ute.....varmkjøre motoren godt før du begynner å lade på.Du blåser lett en topp-pakning i masse minusgrader Ja, jeg er ifra Finnmark sånn helt egentlig...dessverre! Har kjørt bil i 10 år, turbobiler i 6 av dem...tror jeg vet det...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja, jeg er ifra Finnmark sånn helt egentlig...dessverre! Har kjørt bil i 10 år, turbobiler i 6 av dem...tror jeg vet det...;) tok lappen når du var 15-16? hmm? eller, nei, du råna på vidda alene du;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg