Cosw Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Noen som har denne? (e36) Subber det lett nedi? (ca 40mm senking og 17") Noen som har bilder med den på? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Jeg har denne GT leppa! Bilen har 40mm senking og 18" felger med 225-40 dekk. Det går helt fint hos meg. Fartshumper og slikt er heller ikke noe problem for meg. Må selvsagt kjøre litt roligere men det kan mann jo leve med. Det går jo og an å feste leppa med noen hurtigklips slik at den blir rask å ta av dersom du roter deg innpå en skogsvei e.l :) Her er endel bilder av bilen : http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=PIB&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Megen fin bil du har! er det sånne chorme nyrer? eller har du bytta hele grillen? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg har byttet til 97mod. front med Chrome nyrer ja :) Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg