Gå til innhold

Prosjekt6NGti

Ranger emnet

G_Yog

Anbefalte innlegg

Hehe.. Ja, kan bli artig det.. Hadde ikke gjort no om resten av polo folket hadde hengt seg på.. sombrero

jeg har jo kjört en del med min polo med 15x8 felger å det funker faktisk fint....men så har jeg jo fixet litt på skjermene og slipt bort litt på insiden av hjulhusene framme........

skulle värt artig å kjört på rudskogen faktisk, men som oftest er det vell 95% andre idioter på banen.......har foresten tatt racing licens her i sverige....;)

mercedes 230 E -92 nå.....

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bmk:

Mye banetreff med mye idiotkjøring, tenkte jeg sku ta meg en tur om vwaudi club norwegen arrangerer no banetreff på rudskogen i til sommern..

Polo20VT:

Kom på 5000,- inkl moms

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig clean bil må jeg si;) HVordan går Gtien? fra en skala fra 1 til 10 lizm! Er keen på å kjøpe meg en Lupo Gti:D

Jeg synes det er godt drag i den.. Drar rimelig godt på 5. gir også.. Lupo Gti er nok ingen dum ide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray Meget pent interiør! :)

(du har ikke et nærbilde av dørasia? Lurer på hvordan du har festet elementet på det ovale dekslet) :)

Takker :) Det sitter en ring i treverk inni hullet.. Den er limt med sikaflex(dratt en pen fuge på den siden som skal ut) og skrudd.. Deretter er elementet skrudd fast i treringen.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hehe.. Jo stemmer det.. Ikke det at det var så stort oppmøte i polo klassen.. Så ble vel ikke gjeveste prisen.. Har fått på sidepipen da.. Synd det ikke blir no åpen dag på NBS i år heller :shake

halden061.jpg

halden062.jpg

halden063.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Finfin Polo du har.. ;) tenkte jeg skulle vært på festingen jeg å, men fant ut at jeg ikke hadde nok å vise fram enda... å at jeg skulle ha tentamen dagen etter... hehe.. :) men bror var der å så bilder av Polo´n din..

Også så jeg Polo´n din i Mysen i stad. når den var parkert vet smart stasjon eller hva det er.. måtte beundre den litt.... :)

men du har jo valsa buene... ganske mye også.. men hvem/hvor gjorde du det? jeg må valse litt jeg også, å vet ikke hvem som gjør sånt.. å bør jo helst ikke ødlegge skjermene heller...

Mvh :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Finfin Polo du har.. ;) tenkte jeg skulle vært på festingen jeg å, men fant ut at jeg ikke hadde nok å vise fram enda... å at jeg skulle ha tentamen dagen etter... hehe.. :) men bror var der å så bilder av Polo´n din..

Også så jeg Polo´n din i Mysen i stad. når den var parkert vet smart stasjon eller hva det er.. måtte beundre den litt.... :)

men du har jo valsa buene... ganske mye også.. men hvem/hvor gjorde du det? jeg må valse litt jeg også, å vet ikke hvem som gjør sånt.. å bør jo helst ikke ødlegge skjermene heller...

Mvh :)

Takker.. Jeg så deg i mysen i dag også.. Du passerte da jeg sto på fortauet.. hehe.. så deg på bankplassen i rakksta' en dag og.. Pen bil.. Du må legge ut no bilder da.. har du fått senkan da? Jeg har ikke valsa no hjulbuer jeg.. Mener en på jobben snakka om det var en i rakkestad som valsa hjulbuer.. Kan høre medn så sender jeg deg pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja fine bilder...må gjerne legge ut flere. Vi får satse på et kraftig Polo oppmøte på hovedtreffet tenker jeg :cool: Fått testa no toppfart på vogna de da.

Den Gjorde 220 ifølge speedometeret, men det lyver vel kanskje litt... Pm boksen din er full..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.. Jeg så deg i mysen i dag også.. Du passerte da jeg sto på fortauet.. hehe.. så deg på bankplassen i rakksta' en dag og.. Pen bil.. Du må legge ut no bilder da.. har du fått senkan da? Jeg har ikke valsa no hjulbuer jeg.. Mener en på jobben snakka om det var en i rakkestad som valsa hjulbuer.. Kan høre medn så sender jeg deg pm..

Hehe.. kunne jo hilsa på deg hadde jeg vist hvem du var... ;) hehe.. Har ikke fått senka enda... :( venter på senkesettet.. bestilte det for snart 5 uker siden.. men NSB hadde det ikke inne, også hadde ikke leverandøren det inne.. men jeg håper på at det kan komme hvartfall i løpet av neste uke. :) Det trengs... for den er SKYhøy! ;)

Har du ikke valsa?? :O hehe.. subber no ut a hel... da? hehe.. Jeg vet ikke helt om jeg får senka før jeg har valsa.. det subba med full bil.. og hjula står ganske skrått, så det å blir jo justert inn når senkinga blir montert.... (?) hva tror du?

ja.. jeg hørte på PowerZone.. de kunne ikke nå, men skulle høre om de fikk tak i en som kunne.. Men vil være trygg på at det går bra med lakk å buer.... hørte om et tilfelle derfra som ikke gikk helt den rette veien, for å si det sånn.......

Kanskje vi kunne treffes en dag å preka litt Polo... hehe.. ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider