G_Yog Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Da har jeg vært på visning, betalt avgiftene og regga bilen.. Fikk tilogmed kw gewinden i vognkortet.. Litt tukkel at jeg måtte kjøre Østfold rundt ettersom jeg var biltilsynet i drøbak, tollvesenet i fredrikstad og banken i mysen.. Har også fått igjen sakene jeg hadde på lakkering. Har montert mesteparten av fronten, de lakkerte håntaka og speila, og den cleane bakluka.. Luftfilter med silikon slanger og polerte rør er montert.. Buret er ferdig sveisa og klar til lakkering.. begynner å nærme seg våren nu.. Yuuhuuuu!! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hvor mye betalte du for senkesettet? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hvor mye betalte du for senkesettet? Alt for mye.. sendt deg pm.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Alt for mye.. sendt deg pm.. følese av vi betalte ganske likt jeg ;) Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 følese av vi betalte ganske likt jeg ;) Kjører du Kw rustfri? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Monterte du settet selv? faen at jeg ikke har peil på dette, hadde vært billigere da :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Monterte du settet selv? faen at jeg ikke har peil på dette, hadde vært billigere da :) Ja.. Ikke no større problem å gjøre selv egentlig.. bør ha 4hjuls kontroll etterpå da.. Vet jo ikke åssen det er på 9n, men er vel ikke store forskjellen.. Jeg var jo ikke avhengig av bilen da(hadde ikke skilter enda),så tok meg god tid.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Har også hørt at når man kjøper nye felger og dekk (i mitt tilfelle 17") så man man endre på vinklene på fjærene osv? Vet ikke hvor jeg har det fra, noen som veit noe om dette. Jeg er newbie2k lehm .. heh Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Ja.. Da har polon som smått begynt å rulle på veien.. Tok noen bilder: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 veldig pent g_yog! Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 nice !!!! :) Lyst til å ta par bilder til inni også ? :D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 gikk de felgen igjennom hos biltillsynet....???....lr var det det du skulle ha noen vinter dekk til ?? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 DEILIGT!!! :titties: :dude: m'm Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 PENT! :) Samme løsning på skiltet bak som meg det ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ser bra ut dette ;) Har en skiltinnfelling som du burde få plastsveist inn i org fangeren din G_Yog.... Også når du "gjør det" så bør du få vekk de gamle skilt lysa... Ellers så ser bilen veldig bra ut... Godt det snart nærmer seg sommer sombrero Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg