18tom Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ser bra ut dette ;)Har en skiltinnfelling som du burde få plastsveist inn i org fangeren din G_Yog.... Også når du "gjør det" så bør du få vekk de gamle skilt lysa.../QUOTE] Får gjort det på min neste måned mest sannsynlig :) Får håpe det blir bra! Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Takker og bukker for positiv respons :) yellowpolo: Skal nok ta no fler bilder når det blir bedre i været.. bmk: Hakke fått felga gjennom på biltilsynet.. Har vært innom tanken med infelling av skilt... men synes liksom det er likeså greit å la fangern være original og clean.. Lurer litt på å tette skiltlysa da riktignok.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Slik kan det se ut etter en modifikasjon av bakfanger ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 dæven, den var rå!!!!!! ;) Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ja.. Klart pent det også.. men foreløpig så blir det som det er.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 så på det siste bildet av bilen din g_yog, ser ut till at felgene bak er litt större enn de fremme.....altså 14" fårran og 15" bak...??? vilken dekk dimention körer du med forresten ??? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 De er nok akkuratt like store.. 8x14 et15 m dunlop 195/45-14 Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 har hakket större jeg da......8x15 med 195/45 på.....:) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Var en tur ute å kjørte på skjærtorsdag, kom uheldigvis til å kjøre over et eksosrør som lå i veien.. Det var kjørt over nitti ganger fra før av så det var helt flatt.. Dette røret klarte selvfølgelig å dra opp på sia ta bilen å lage en bulk.. F%¤aaan! angry Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 det er vell klare tegn på "murphys law" lr..... vet åssen det er å få klart grejer......hender det noe so skjer det rett etter at man har en nylakkert bil/ny bil/ osv...osv....sukk.... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 det var da som et helvette :( sånt er kjedelig. uff. Håper du får fikset på dette :) Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Slik kan det se ut etter en modifikasjon av bakfanger ;) Da synes jeg du også skal gjøre følgende... skjult eksos.. fjerne tauekrok og lakke "hullet" etter viskeren svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Har fått retta og lakkert bulken (ganske lenge sia egentlig). Har også rekt å vinne en pokal og en ehhmm blomsterpotte ;) For tiden driver jeg å bygger meg litt anlegg.. Legger ut no bilder når jeg har fått ordna litt tenker jeg.. Legger ut et par bilder fra b4you trackday 20/07.. Og et bilde fra vwaudi club treff på vålerbanen.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 kan du tömme in boxen din litt......:) den er full :( Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Har fått retta og lakkert bulken (ganske lenge sia egentlig). Har også rekt å vinne en pokal og en ehhmm blomsterpotte ;) For tiden driver jeg å bygger meg litt anlegg.. Legger ut no bilder når jeg har fått ordna litt tenker jeg.. Spør du meg, så synes jeg "blomsterpotta" a.k.a vasen, er ganske så mye penere enn disse standard pokalene.. ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg