G_Yog Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 BMK: er rydda litt nå Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 På tide med en liten update her.. Bilen har stått parkert i et par måneder og bare står der og venter på litt endringer.. Har fått håva inn en rockford punch p2 10" basser(da mangler jeg bare en..) Driver å gjør klar til avstøpning av dempertårna bak.. Skal bygge glassfiberkasser.. en i hvert hjørne bak.. Har installert en rockford frontsett i dørene og en pioneer dvd spiller i dashen.. Ellers så blir det no endringer på eksossiden og omtrekking av div interiør om pengene strekker til.. bilde av støtdempertårn forholdsvis klare til avstøpning: Innspill og forslag er velkomne damndamn Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Dette blir nok bra...åssen vinkel skal du ha på basserne da. Åssen dim er det på røra te buret. Du hadde ikke giddi og gjort meg en tjeneste vel, sett om du har lasteventil på bilen din. :popcorn Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Dette blir nok bra...åssen vinkel skal du ha på basserne da. Åssen dim er det på røra te buret. Du hadde ikke giddi og gjort meg en tjeneste vel, sett om du har lasteventil på bilen din. :popcorn Planen var vel å ha bassera på skrått fremover.. Husker det var no snakk om no lasteventil når jeg senka den forrige polon min.. Hvor ser jeg det isåfall? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Lasteventilen skal stå på venstre side bak like fremfor bakakselen. Planer om banekjøring te sommeren da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schatzh Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Sweet yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei du ikke for og mase..menne fått sett på det jeg spurte om eller :popcorn Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hei du ikke for og mase..menne fått sett på det jeg spurte om eller :popcorn Etter hva jeg har forstått så skal dette være en boks på bremserøra?? Har bilen ståandes på ei grav men kan ikke si jeg ser no slikt.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Nei men da er det jo greit da, takker så mye for hjelpa. Åssen går det med vogna,sleng ut no bilder da vel. Blir det noe banekjøring på deg te sommern eller :afro Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Driver med no småting, skal ta bilder når jeg begynner å bli ferdig med ting.. Blir nok en tur på rudskogen utpå sensommern.. 8x14" et15 er ikke no kurrant dimensjon under hard krenging med tanke på klaring til hjulbuene =) Så er på utkikk etter no billige 7x15 superturismo elno til banebruk... Fint om noen hyler ut om de vet om no.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 stivere krengningstag så får en ikke det problemet, evt stivere fjærer. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ser fram te å gasse litt på banen sammen med deg. Håper det er flere Poloer som slenger seg på også :biker Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Oppdaterer med noen bilder her.. Dørsidene og setene mine sto ikke særlig i stil så jeg forsto jeg måtte spanderte de et ukesopphold på horten transport interiør.. Har også montert et rockford frontsett.. Her er resultatet. Har sveisa meg et nytt eksosanlegg(fra katalysator) med utgang rett foran venstre bakdekk.. Endestussen står litt på utsiden og er skråskjært paralellt med kanalen.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ser fram te å gasse litt på banen sammen med deg. Håper det er flere Poloer som slenger seg på også :biker Hehe.. Ja, kan bli artig det.. Hadde ikke gjort no om resten av polo folket hadde hengt seg på.. sombrero Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 :pray Meget pent interiør! :) (du har ikke et nærbilde av dørasia? Lurer på hvordan du har festet elementet på det ovale dekslet) :) Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg