Peltz Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Dumt spørsmål, men.. Er det noen som har bilder av ett Corrado bagasjerom? Uten stereo tenker jeg da...?? Trenger ett par bilder. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hmm, trodde jeg hadde noe liggende, men var dårlig kvalitet dessverre... Skal utover til verkstedet nå, skal prøve å huske å ta noen bilder... La inn alle målene på en tidligere trår her da! Hvis det var det du trengte! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Målene er sikkert greie å ha, men jeg skulle hatt ett bilde..bare for å få tegnet litt. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Ahh, sorry, har ikke fått mekka det i dag heller, dårlig med batteri på kameraet... Men jeg jobber med saken;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg