zoom Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Dette sto i bilen min: (måtte ut, skulle bytte lys) Dette er fra en 5girs syncro, som mulig havner i bilen min: Ser ut som jeg mangler den gule delen på nederste speedoen, men hva er den grå runde greia på øverste? Turtellern på det fra bilen min funker bare en gang i blandt, dårlig ledning eller noe jeg kan fikse mens jeg har det ute? Bilen min er en 84mod c så det som sto i er nok ikke orginalt.. Håper noen har noe fornuftig å si slik at jeg kan fikse alt og montere igjen i morgen etter jobb.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Likner veldig på et GTI instrument... Og det dingsen er et vaakum greie, Husker ikke om den styrte bensinforbruket etc... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Kan stemme bra det, siden interiøret og alt sånt er fra en gti.. Men den vaakumgreia, vil den ha utslag på bensinmåleren? Eller behøver jeg ikke å bry meg om det siden jeg ikke har gtimotor? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Nei.. Ikke på bensinmåleren. Tror nok den er mest for kjørecomputeren... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Er bare digital klokke på det speedoet.. Men da regner jeg med jeg ikke trenger å lete etter noe å koble i den iallefall :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Drar frem igjen denne posten jeg. Etter å ha bytta speedometer, fra det ene i posten over til det andre der, så viser bilen en stor forskjell i hvor varm den er.. Hva er normalt? Det gamle speedometeret sto rett opp, mens det nye går nesten en 1cm over midten.. Har noe skjedd med kjølesystemet eller er det bare forskjell på speedometerene som gjør det? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Kan være at det gamle hadde en defekt spenningsregulator(den saken med tre pinner du ser rett ovenfor speedowirehullet)...da vil turteller, tankmåler og temp.måler vise feil...som på min, hvor turtelleren virker som et blinklys, tankmåleren viser 25% feil, og temperaturmåleren ligger litt under midten. Tror det er vanlig at golfene ligger litt over midten på temp når alt er i orden. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Godt mulig, hadde litt problemer med turtellern og.. Men godt å vite iallefall, da slipper jeg bekymre meg mer for temperaturmålern iallefall :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg