Gå til innhold

På vei til å handle meg en 2000 Mondeo...

Lunaz

Anbefalte innlegg

... stv og trenger tips for å gjøre bilen litt mer attraktiv... 100% original..

Hva slags senkesett er best? Funker det med 16", eller er 17-18 et must?

Vært fint med tips, og bilder av ting som kan gjøres med den.

Kjører for tiden en MX-5, men av jobbmessige grunner må jeg ha en med litt større bagasjerom :)

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" blir vel litt heftig stivt i prisen når en skal handle seg nye dekk... Eller laste bagasjerommet med noen hundre kg...

Hva er boltsirkelen og innpress på Mondeo'n? På utkikk etter felger før jeg har handla bilen :)

På utkikk etter senkefjærer også, noen tips?

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boltsirkel 4x108, impress rundt 35 funker fint :)

kan dytte på 18"!

kjører selv med det :D

bilene har som standard litt mer avstand fra hjula til hjulbuen foran enn bak, så ett sett som senker for eksempel 50/30 funker fint.. tror Cobra lager det, vet ikke om det finnes til stv.. hør med gundersen sportscar!

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et tilbud på en annen bil enn den 2000mod'n: En 1998 TDi med 120"km på hjula. Får ikke helt bestemt meg.

Hvem ville dere ha valgt?

P1020002.JPG

P1020004.JPG

Dette er en 2000 Mondeo 1,8 med det meste av utstyr. Rulla 72000km. 1 eier. Pris: 170.000,-

P1040013.JPG

P1040017.JPG

Dette er en 1998 Mondeo TDi (90hk) med ST200 styling, rulla 120.000km. 2 voksne eiere. Pris: 140.000,-

Gi meg alle deres meninger :)

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 96BRG

Har fått et tilbud på en annen bil enn den 2000mod'n: En 1998 TDi med 120"km på hjula. Får ikke helt bestemt meg.

Hvem ville dere ha valgt?

P1020002.JPG

P1020004.JPG

Dette er en 2000 Mondeo 1,8 med det meste av utstyr. Rulla 72000km. 1 eier. Pris: 170.000,-

P1040013.JPG

P1040017.JPG

Dette er en 1998 Mondeo TDi (90hk) med ST200 styling, rulla 120.000km. 2 voksne eiere. Pris: 140.000,-

Gi meg alle deres meninger :)

Hmmm, er 2000 modellen MK4?

Hadde i såfall valgt den..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Hmmm, er 2000 modellen MK4?

Hadde i såfall valgt den..

Og ville forresten ikke satt på større enn 17", du skal sikkert kjøre endel, og mindre enn det så må du vel nesten bytte dekk to ganger i året, hehe..

Ser også mye bedre ut hvis du har "litt" gummi på felgene.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble det en MK2 2000mod Mondeo 1,8 Trend stv på meg. Bytta inn en Mazda MX-5. Littt forskjell i kjørekomfort kan man si :)

c3.jpg

b2.jpg

Har faktisk allerede fått bestillt senkesett, vinge til bakluke, frontleppe, hvite blinklys og åpent K&N filter. Neste lønning blir det kanskje eksos og dette settet Tape-R anbefalte. Må bare sjekke litt om det først... :)

http://www.trustelectrical.co.uk/html/omexMan.htm

Den andre dieselen var ikke fullt så tight eller så gode seter i, så valget fallt naturlig.

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 96BRG

Ja, da ble det en MK2 2000mod Mondeo 1,8 Trend stv på meg. Bytta inn en Mazda MX-5. Littt forskjell i kjørekomfort kan man si :)

c3.jpg

b2.jpg

Har faktisk allerede fått bestillt senkesett, vinge til bakluke, frontleppe, hvite blinklys og åpent K&N filter. Neste lønning blir det kanskje eksos og dette settet Tape-R anbefalte. Må bare sjekke litt om det først... :)

http://www.trustelectrical.co.uk/html/omexMan.htm

Den andre dieselen var ikke fullt så tight eller så gode seter i, så valget fallt naturlig.

Gratulere med ny bil da, håper du ikke blir plaget med denne!:) så fin ut, kjempe fin farge på bilen å!

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider