Gå til innhold

På vei til å handle meg en 2000 Mondeo...

Lunaz

Anbefalte innlegg

Originally posted by 96BRG

Takker! :)

Fargen var noe av det jeg likte best ved den. Blir lilla når sola skinner på den (har blitt lite lilla farge til nå i år...hehe)

hehe, har du noen videre planer for bilen?? lukter jeg st200 kit *hosthost* hehe:D

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, planer og planer.... Ikke full st styling, men har allererde skaffet i vei originale st170 felger (7x17) og H&R fjærer (40/30). Bilen er akkurat senka, og mangler spacere. Regner med at den vil sige litt i løpet av en måneds tid:

mondeo1.jpg

Leiter etter ei leppe foran som er litt tykkere enn den originale, men finner ingen.

Hvite blinkers, vinge, øyelokk og K&N filter er på vei i posten. Skal snart bestille time til soting av vinduer.

Noen tips til ei enkel lippe litt tykkere enn den originale? Sort, og av bøyelig plast...

mondeo3.jpg

Er rimelig fersk eier av Mondeo, så tips til ikke overdreven styling av bilen er ikke å fornekte.

Om ikke lenge blir det også x-box å leike seg med.. Trenger bare en grei skjerm.

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fått et tilbud på en annen bil enn den 2000mod'n: En 1998 TDi med 120"km på hjula. Får ikke helt bestemt meg.

Hvem ville dere ha valgt?

P1020002.JPG

P1020004.JPG

Dette er en 2000 Mondeo 1,8 med det meste av utstyr. Rulla 72000km. 1 eier. Pris: 170.000,-

P1040013.JPG

P1040017.JPG

Dette er en 1998 Mondeo TDi (90hk) med ST200 styling, rulla 120.000km. 2 voksne eiere. Pris: 140.000,-

Gi meg alle deres meninger :)

Denne bilen var bare nydelig. (Skulle vært sedan. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nå fikk jeg endelig montert hvite blinklys på sidene. Ble jo en helt "ny" bil :)

mondeo_blink.jpg

Vinge er til lakkering, øyelokk i posten og K&N skal monteres når jeg får tid. Ellers trenger jeg 15mm spacere bak og soting av ruter. DA begynner det å bli bra!

Sitter og vurderer å putte X-boxen i bilen, si gjerne ifra om dere har erfaringer i henhold til det :D

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg endelig montert hvite blinklys på sidene. Ble jo en helt "ny" bil :)

mondeo_blink.jpg

Vinge er til lakkering, øyelokk i posten og K&N skal monteres når jeg får tid. Ellers trenger jeg 15mm spacere bak og soting av ruter. DA begynner det å bli bra!

Sitter og vurderer å putte X-boxen i bilen, si gjerne ifra om dere har erfaringer i henhold til det :D

Har PS2 i min, vil jo presisere at bilde fra billigskjermer ikke kan sammenlignes med dyrere versjoner..

Men når alt er på gli så er det bare mye moro..

En kamerat av meg spillte ps2 og så på film 80 mil i strekk mens jeg kjørte, veldig greit å ha da ja..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med billigskjermer? Er det at oppløsningen ikke er god nok?

Fikk tilbud på en 7" skjerm med oppløsning på 640x"ett-eller-annet" for kr 1000,- Er det for dårlig oppløsning? Har du tips på en grei skjerm til ok pris?

Den største forskjellen er som regel vidvinkelen, denne er dårlig på billige skjermer.. Samt synsvinkel oven og nedenifra.

Det er en grei skjerm du har fått sikkert, men ikke en skjerm f.eks jeg ville brukt i min bil, men så er jeg så jævli kresen også da ;):D

Skikkelige 7" skjermer ligger på ca 5000kr

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller det igjennom en slektning i Arendal. Koster en høvding for bakruta, ca 4 for alle ruter untatt frontruta. Har ikke nummeret i hue, men kan sikkert skaffe det i løpet av morradagen :)

Her ser du resultatet på hans Focus ST170:

Bilde

hehe, han som jobber på Bruktbilavdelingen på Arendal Auto (Ford) det her i byen :)

Skal lure på om han bruk atac folka.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider