Zamot Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Noen som vet modellbetegnelsen på denne subben? MA Audio 12" Vil gjerne finne litt tekniske data osv. Noen som vet hva slags kasse denne bør sitte i? Nå sitter den i en kasse med bassrefleksrør, men jeg har tettet igjen dette med noe "ull", for jeg synes det ble bedre lyd. Lurer også på å selge elementet m/kasse etter hvert, og lurer på nypris og utsalgssted. Om noen vet... Har seff. kikket litt på MAaudio.com, men modellen er vel for gammel til at de har bilde av den.. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bivah Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg har samme modell i bilen min.. Modellnr: P120xL Spiller MEGET bra.. vil nå jeg si. har hatt den i 3 år og er storfornøyd!! :) . Jeg tror jeg har den i en 22 liter lukket kasse, hvis jeg ikke husker feil. Men den hadde nok kunne trengt en litt større en. Lurer på om det var anbefalt og ha en 35 liter bassrefleks kasse for det beste resultatet. Fant noen Specs. på "boka" som fulgte med, veit ikke om dette sier deg noe. det sier ikke meg mye =) FO (Hz) 41.60 Qms 5.80 Qes 0.77 Qts 0.67 VAS(liters) 22.00 VAS (cubic feet) 0.80 EBP 54.00 Revc (Ohms) 2@5.55 SPL (1w - 1m) dB 85.00 LEVc (mH) 1.75 Jeg kjøpte min på www.amerikanskebildeler.no for 2500.- for 3 år siden Siter - 02 Audi TT 1,8TQ 180hk x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg