Gå til innhold

Nyttårsforsettet mitt for ÅR 2003

Ranger emnet

Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Nyttårsforsetet mitt da folkens, jeg har ikke råd til å kræsje mer, og hvis jeg skulle kræsje med den bilen jeg muligens skal kjøpe, så er det i seg selv utilgivelig... (Imprezaismen som snakker) :P

Og hvis lsyten til å bryte loven skulle forekomme, så har jeg følgende "regler"

Maximale tolleransene som jeg tvinger meg til å bruke er +15-20km over grensa der det er +70-100kph (kommer ann på føre/vei og utstyr jeg har..)

I 60 soner, så er vel 70 på nåla greit.... (så lenge veien/underlaget tilsier så)

I 30 og 50 soner, så ligger jeg i det som er lov .. (er som regel masse folk ved de sonene og da..)

Kall meg kjærring, men jeg har ikke råd til å kræsje og bli uten bil i 6-7mnd, må si at jeg er lei av å ikke ha bil enda lissom.. hehe... men jeg sparer til noe tøft da.. ;)

Er det non som ypper, så skal de få lov til å kjøre forbi.. ;)

Edit: litt 'ø' fjerning og retting og sånt... Ja... Helt sant.. ;)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig, selv om det til tider kan være vanskelig å holde seg i "skinnet" :D Det er helt skremmende hvor avhengig jeg er av lappen, hadde aldri klart meg uten å kjøre bil i 6mnd eller hvor lenge det er hvis du er hard på høyrefoten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal det sies at shadow_ix ikke var uten bil pga fart da :)

dakars 4wd rollaen ble skrapjern....

Håpe du får til de nye bilplanene;) og at du holder deg i skinnet.. samme håpe jeg gjelder meg og da...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom et karoseriverksted i Oslo på lørdagen. Stod en impresa der som manglet fanger. Så ut som en vanlig GT, men når jeg spurte sa han at det var byttet motor og interiør til STI med 280Hk. Bilen var til salgs for ca 200K. Om noen vil vite mere så heter stedet: Brunstad motor & karosseri. TLF: 23394080.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider