ThAMaZTeR Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 copy&paste fra cosworth.no: Heisann!!! En kompis har natt til onsdag, 30.juni blitt frastjålet sin Røde vingebil!!! Bilen ble tatt fra et byggefelt på stange! Det som er det jævligste er at bilen er så godt som solgt, Ny eier skulle hente den i morra!! :( Faen, lei langfingra misunderlige dritt unger!!! huff!! Så, skulle du komme over deler fra en slik bil som er til salgs, SÅ VÆR SNILL å si fra med en gang!! Alle muligheter må nesten sjekkes, bilen er sikkert hugget alt nå, men det viktigste er å få tak i han som tok den!! Litt info om bilen! Rød, Ford Sierra Cosworth, vingebil Natta den ble stjålet satt det sedan cossi felger på den. Motor med steg 1 trim, ellers orginalt understell! Men motor og understell er fra sedan cossi! Interiøret er temlig strøkent, det sammer er også resten av bilen! HVIS dere slulle komme over noe, som f.eks interiør, styling kaross deler og evt andre ting fra vingebilen, så send meg en PM så fort som mulig!! Håper dere kan holde øya oppe, det vil vi i klubben samt eieren sette pris på!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Biltyver skulle vært hengt offentlig! Skal selvsagt gi beskjed om jeg hører eller ser noe. Å bli frastjålet bilen sin er ikke akkurat så veldig kult! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 SYND, for jeg liker egentlig de bilene litt. Den der var pen. Ikke han som skulle kjøpen som kom å henta den litt tidlig a? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 tja.. tydeligvis at noen har sett den annonsert i hvertfall.. men det som er merkelig er at den andre cossien hans ikke ble rørt.. den der er egentlig vinterbilen hans.. menmen.. får håpe de får tak i jævelen som har gjort det.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Sikkert han som skulle kjøpe den som fant ut at han ikke hadde pengene, men likte bilen Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by CrZy_T Sikkert han som skulle kjøpe den som fant ut at han ikke hadde pengene, men likte bilen Nei. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by CrZy_T Sikkert han som skulle kjøpe den som fant ut at han ikke hadde pengene, men likte bilen Det har blitt diskutert i det vide å det brede før, men jeg sier det igjen.. sånne spekulasjoner er irriterende og meningsløse.. Flere som er enige med meg at dette er noe vi ikke trenger på forumet? (Ikke bare til deg CrZy_T, men til alle andre som sikkert vil spekulere i slikt også...) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Norsmurf Det har blitt diskutert i det vide å det brede før, men jeg sier det igjen.. sånne spekulasjoner er irriterende og meningsløse.. Flere som er enige med meg at dette er noe vi ikke trenger på forumet? (Ikke bare til deg CrZy_T, men til alle andre som sikkert vil spekulere i slikt også...) Snakker bare utifra det jeg har hørt siste årene i hedmark. Mange cossier som blir lagt ut for salg, bilen blir omtrent solgt .... og så blir den borte. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by CrZy_T Snakker bare utifra det jeg har hørt siste årene i hedmark. Mange cossier som blir lagt ut for salg, bilen blir omtrent solgt .... og så blir den borte. Skjønner deg godt.. allikevel er det surt for han som hadde planer om å kjøpe bilen å få slengt dette etter seg.. for alt du vet, kan han da være her på forumet... Sorry hvis du følte deg angrepet.. bare lei av spekulasjoner og tanker som lett går utover feil personer.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg