MrKadett Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 TV OG DVD til bil selges, Det er så si nytt, Alle ledninger og diverse følger med. Leveres i orginale esker. Har ikke fjern kontroll, DVD spiller det meste av format. TV får jeg ikke mer enn sort hvit på, Kan være at det ikke er fjernkontroll til den. Det vet jeg ikke. Men det selges sånn det virker nå, Ingen garanti gis på skjermen om den funker eller ei med farger. Bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Spillern heter bare mobile dvd skjermen står det ikke stort på egentlig,utenom sg dq tft 5,6". Begge deler er i "aluminium" farge. Er jo i topp stand alt utenom at jeg ikke klarte og få farge på skjermen, Som sagt kan være pga ikke har fjernkontroll til dette. hbo 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Har vel ikke bilder av den? Den spiller mp3 dvd right? :D Det er jeg sugen på.. 1500kr får du om den gjør det.. ;) Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Jeg skal legge ut bilder nå 2500 med skjerm. og det er billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 smart å si hbo 1500 for så å gå til 2500 når noen har bydd!:rolleyes: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Nei men jeg må ha igjen det for det. Noen her som ville gi 2000, finnes pm og vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Bildet ble utydelig men alt er pent og helt. http://www.freewebs.com/lunna-racing/Picture%20004.jpg Her er litt mer info om spillern forresten : DVD,VCD,SVCD,MP3,CD,CD-R,CD-RW ZOOM ANTI SHOCK SYSTEM PAL / NTSC ++++ står masse på esken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Vil ikke bytte med noe da? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 for jo kjøpt nytt nå, med 7" skjerm MED farger;) og dvd som tar det meste og er sone fri for 3500 kr da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 bjirn: Hva da? Forslag? :) Ikke at jeg tror det blir akutellt, Men! Men det er fortsatt til SALGS ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 2000 ! skal vekk men slike skam bud på pm som 1000kr kan jeg spares for... 2000 er svin billig og det er minimum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Hadde du ikke fått bud på 2000kr da? Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 ja men det var ikke noe seriøst! Men det går for 2000 nå. Gidder ikke poste her no mer så er dere intressert, send en pm eller helst en mail vlunna@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Såvidt jeg kan lese skrev du HBO. 1500kr. Du fikk bud på 1500kr av meg. Om du ikke synes 1500kr er seriøst bud så hvorfor ber du om bud på det eller høyere? Jeg kan gi deg 1500kr for det, men går ikke særlig høyere med tanke på at du ikke har farger på skjermen, når jeg får en større skjerm med farger for under 3400kr. Har du prøvd og få tak i fjernkontroll? Hvem er importør av varene? Har du kvitering? Om du vet svaret på en av de to siste spørsmål bør det ikke være umulig og skaffe kontrollen og eventulet få farger på skjermen.. Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by aregar Såvidt jeg kan lese skrev du HBO. 1500kr. Du fikk bud på 1500kr av meg. Om du ikke synes 1500kr er seriøst bud så hvorfor ber du om bud på det eller høyere? Jeg kan gi deg 1500kr for det, men går ikke særlig høyere med tanke på at du ikke har farger på skjermen, når jeg får en større skjerm med farger for under 3400kr. Har du prøvd og få tak i fjernkontroll? Hvem er importør av varene? Har du kvitering? Om du vet svaret på en av de to siste spørsmål bør det ikke være umulig og skaffe kontrollen og eventulet få farger på skjermen.. Jeg vet man får fjern kontroll til spillern iallefal for den selges vel stort sett på alle steder med bil stereo.. tvn aner jeg ikke.. Importør vet jeg ikke og kvittering har jeg ikke.. 1500kr er det man får en vanlig mp3 spiller for. Så skal du ha en dvd,mp3 osv spiller med skjerm til samme pris? 2000 er det minimale ellers får den ligge her til noen andre kommer og vil ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg