Phantom3D Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Denne var bare genialt bra (linken funnet på ts-ogn.no). http://www.ftlauderdaleracing.com/downloads/videos/AntiRicerCompilation.wmv Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Er det den som er lagt ut før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 kult. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Haha den var genial. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 :D Hvis jeg hadde fått en krone for hver harry bil i filmen, kunne jeg hatt råd til røyk nå.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 mye udugelig kjøring der Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Fy faen så mye dårlig kjøring, helt utrolig.. Fin den der i lyskrysset, litt uheldig der at purken kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hadde egentlig sett alt sammen før, men greit å få det satt sammen til en "best of"-samling. :) Man trenger tydeligvis ikke å ha japsebil for å være "riceboy" heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Genetic Fin den der i lyskrysset, litt uheldig der at purken kommer :D Er ikke detta i norge=? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by rairai Er ikke detta i norge=? Minte meg veeeldig om ved universtetsplassen og nasjonalteatret i Oslo... Det siste krysset i slutten av Karl Johans gate... Men på den andre siden ser man en butikk og da tvilte jeg ikke mer; Det er likevel ikke i Oslo. Edit: Også blinker da norske purkbiler ikke slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Leste et eller annet sted at det var i Finland uten at jeg kan bekrefte dette nå. Edit: Butikken heter noe med "Tikko"...det høres ikke spesielt norskt ut. Spekulasjon slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Butikken heter noe med "Tikko"...det høres ikke spesielt norskt ut. Spekulasjon slutt. Kunnne jo vært navnet på en motesjappe i Bogstadveien, men... He he. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by rairai Er ikke detta i norge=? Når du sier det så.. det virker kjent.. *glo nærmere* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Minte meg veeeldig om ved universtetsplassen og nasjonalteatret i Oslo... Det siste krysset i slutten av Karl Johans gate... Men på den andre siden ser man en butikk og da tvilte jeg ikke mer; Det er likevel ikke i Oslo. Edit: Også blinker da norske purkbiler ikke slikt? Det er sivil purk da.. Ser ut som det er i Oslo, men jeg er litt i tvil.. skulle sett skilta på bilene da hadde det vært lett å finne ut hvor de var :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Så feilte han på MC`n da? haha for en fyr.. Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg